Ga naar inhoud


Zgemma H9.2h : OpenATV peap telenet wi-free


JoeriD

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Goedemorgen.

 

Dat kan je niet instellen, je zal de toegang via een ander apparaat moeten instellen,bijvoorbeeld een telefoon of laptop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie. Ik ben nieuw met het concept van Linux op een setop box. Kunt u uw antwoord verduidelijken?

Als er linux op draait, waarom zou je dan geen toegang hebben tot de netwerk instellingen via /etc/wpa_supplicant.conf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had begrepen dat die file gebruikt wordt om de settings in te stellen. Voor zowel Personal authentication en Enterprise authentication. In de netwerk wizard van openATV kan je kiezen tussen wep,wpa of wpa2. Ik ga er van uit dat op de achtergrond die file daarmee geupdated wordt?

Maar je kan geen identity meegeven : ik ging er van uit dat je dus geen peap kan instellen.

De instelling die ik dus nodig heb denk ik , is key-mgmt WPA-EAP maar zonder phase2 MSCHAPV2.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die phase2 authenticatie is mij trouwens niet geheel duidelijk: mijn smartphone verbindt zonder die phase2 authenticatie, maar op de meeste fora met telenet vragen, wordt gezegd om ttls met mschapv2 te gebruiken.

Maar de vraag is dus eigenlijk:

  • Maakt openATV effectief gebruik van die wpa_supplicant.conf file?
  • Zo nee: waar worden die netwerk instellingen dan wel ingesteld
  • Zo ja: wat is de makkelijkste manier om files op het toestel te editeren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom stel die H9H niet op je eigen wifi netwerk of nog beter doe er een netwerk kabel in ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...