Ga naar inhoud


Vaste telefoon opnemen met smartphone.


Aanbevolen berichten

Hallo forumgenoten,

 

Ik heb een kpn internet/telefonie abonnement met een experiabox V10 en zou graag als ik thuis ben mijn vaste huistelefoon thuis willen opnemen met mijn smartphone , weet ook iemand of dit mogelijk is en wat eventueel de instellingen zijn (misschien een standaard app, die ik nog niet heb kunnen vinden), alvast dank voor de reacties.

 

Astrakijker

Link naar reactie
Delen op andere sites


31 minuten geleden zei Tonskidutch:

je kunt (ik had experia V9) doorsturen / forwarden naar ander nummer na x "rings"

dat kost echter extra - maar kan je instellen

Ja ik kan met *21* doorschakelen, maar dit moet toch ook gratis kunnen via wifi als je thuis bent. Daar gaat het juist om, ben een echte Nederlander, en bovendien krijg ik het gevoel dat ik al genoeg moet betalen aan deze organisatie, bij 1x overgaan van mijn smartphone bij de doorschakel stand beginnen ze al kosten in rekening te brengen. 

 

Astrakijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een FritzBox naast de experiabox  zetten en deze het telefoon verkeer laten afhandelen.

Met een Voip client app op je smartphone kan je bellen en gebeld worden via WiFi.

Als je netwerk goed geconfigureerd is, kan je ook gebeld worden via 4G buiten de deur.

Hoe er rekening mee dat de accu van je smartphone eerder leeg is en dat sommige smartphones in een slaapstand gaan, waardoor Voip niet meer werkt.

Pli op DM800, VU+ DUO  en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Tonskidutch:

je kunt (ik had experia V9) doorsturen / forwarden naar ander nummer na x "rings"

dat kost echter extra - maar kan je instellen

 

tja er is niks meer gratis tegenwoordig in NL mits je een beluchteling bent.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei mati:

Je kan een FritzBox naast de experiabox  zetten en deze het telefoon verkeer laten afhandelen.

Met een Voip client app op je smartphone kan je bellen en gebeld worden via WiFi.

Als je netwerk goed geconfigureerd is, kan je ook gebeld worden via 4G buiten de deur.

Hoe er rekening mee dat de accu van je smartphone eerder leeg is en dat sommige smartphones in een slaapstand gaan, waardoor Voip niet meer werkt.

Ga eens uitzoeken of ik hier iets mee kan, hartelijk dank voor de info.

40 minuten geleden zei Psychosammie:

There ain't no such thing as a free lunch!

 

Gratis kaas vind je alleen in de muizenval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/4/2018 om 06:30 zei edbe:

 

tja er is niks meer gratis tegenwoordig in NL mits je een beluchteling bent.

 

Tja, die miljarden voor het fêteren van o zo zielige "beluchtelingen" en de "beluchtelings"-industrie moeten toch ergens vandaan komen...

Mag ik effe vangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...