Jump to content

Vraag over de mesh-satelieten van KPN.

Share
Followers 1

Recommended Posts

• V.I.P.

De vraag is eenvoudig, bevat de KPN satelliet

een ethernet-aansluiting tbv een cliënt?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: router KPN Box 12 en TP link archer AC 1200, TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc met energiemeting en Domoticz, Intel Nuc als PC met Windows 10, 16 Shelly's en een 2 ESP-tjes.

• V.I.P.
Posted (edited)

Blijkbaar heeft niemand hier mesh van KPN.

Of is dit bumpen...?

Edited by Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..

Internet/PC: router KPN Box 12 en TP link archer AC 1200, TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc met energiemeting en Domoticz, Intel Nuc als PC met Windows 10, 16 Shelly's en een 2 ESP-tjes.

Ik zet overal tplink deco neer, goed en relatief goedkoop, ziggo verkoopt deze ook

Vu+duo 4K  openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel + Vu+duo2 openatv 6.4 1TB HDD sat&kabel 

Zgemma H9.2H 4K openatv 6.4 sat&kabel
Wavefrontier T90. Titanium TQS Universal quad LNB's

Nvidia Shield Android 9 + H96 PRO 4K android 7

• V.I.P.
17 uren geleden, Pionewbie zei:

Info over de KPN super WiFi punten:

2 KPN SuperWifi punten(startpakket) let op plaatje en aansluitbeschrijving

KPN SuperWifi: Review | Consumentenbond let op aansluitbeschrijving

Dat is helder, bedankt.

• V.I.P.
Posted (edited)

Laat ik het even uitleggen.

De reden is de buurvrouw op nummer 2.

Één tv kan niet bedraad worden aangesloten.

(de tweede tv is geen probleem met een "catje")

Het mesh-systeem van KPN vind ik veel te duur.

Dus heb ik een extender nodig met een utp aansluiting.

Ik ga er van uit dat het modem voldoende wifi-sterkte heeft.

Immers het KPN modem-signaal is erg sterk in vergelijking

met met TP-Link router wat al niet verkeerd was.

Edited by Con

Haal je gewoon een Draadloze Verbindingsset bij kpn

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Dreeke
      Zoals veel Enigma2 gebruikers, heb ik voor het dagelijks importeren van EPG de plugin EPG Importeur. Het is een prachtige plugin voor de mensen die een volledige EPG op prijs stellen. Echter, bij de import wordt de EPG van KPN Digitenne niet meegenomen. Na zal je misschien denken: Wat heb je daaraan, want de gecodeerde zenders kan je niet zien of beluisteren op een Enigma2 ontvanger. Dat klopt helemaal, maar ik gebruik o.a. de EPG van diverse radiozenders bij visual radio streams van radiostations. Ik gebruik juist de EPG van KPN Digitenne, omdat deze zo volledig is.

Is er een andere manier om ook deze EPG te "grabben"? Een andere plugin? Nu moet ik regelmatig een aantal zenders kiezen op DVB-T2 om de EPG weer aan te vullen/volledig te maken.

• By Jean-Claude
      was ik even aan het grasduinen in een ander forum, kom ik daar een bericht tegen wat ik hier nog niet gelezen heb :
      gezien het bericht uit een ander forum komt plaats ik hier geen link, tenzij de moderator mij toestemming geeft.
    • By sattv4iedereen
      Hi,
      Vandaag bezoek van iemand, en die had een adsl experiabox mee en een kpn kastje met een hdd.
      Enkel scart, geen hdmi.
      Zat nog nieuw in doos, maar volgens mij uit vervlogen tijd en rommel. Zie foto,s:

• By Astrakijker
      Hallo forumgenoten,

Ik heb een kpn internet/telefonie abonnement met een experiabox V10 en zou graag als ik thuis ben mijn vaste huistelefoon thuis willen opnemen met mijn smartphone , weet ook iemand of dit mogelijk is en wat eventueel de instellingen zijn (misschien een standaard app, die ik nog niet heb kunnen vinden), alvast dank voor de reacties.

Astrakijker
    • By jopiesat
      https://www.kpn.com/televisie/pakketten/fox-sports/informatie.htm

KPN en Fox Sports hebben akkoord bereikt over voorwaarden KPN en Fox Sports hebben een akkoord bereikt over de voorwaarden voor doorgifte van de FOX Sports zenders met onder meer live-wedstrijden van de eredivisie. Uitgangspunt in het bereikte akkoord over het distributie- en prijsmodel van FOX Sports is dat klanten van KPN die graag live-eredivisie wedstrijden van FOX Sports willen kijken dit kunnen blijven doen tegen betere voorwaarden.

Daarnaast handhaaft KPN het huidige model van distributie van FOX Sports en heeft het meer flexibiliteit gekregen om voetbal voor een bredere groep liefhebbers tegen een lagere prijs toegankelijk te maken, zonder opname in het basispakket.

KPN is verheugd dat het tot een akkoord is gekomen met FOX Sports en dat het klanten nu duidelijkheid kan geven, na een periode van onzekerheid.  
    • By Tonskidutch
      Ontdek BBC First, exclusief bij KPN
      Britse televisie op z'n best
      Kijk vanaf 16 mei de beste Britse drama series en detectives op BBC First, exclusief voor jou als KPN klant.
          24/7 De beste series en detectives
          Allemaal Nederlands ondertiteld
          Tot 7 dagen terug Programma gemist
          Gratis op kanaal 23 (HD 731)
          Ook beschikbaar op iTV Online (thuis en buitenshuis)
    • By Tonskidutch
      he eh wat gebeurde net

is dat voorbereid voor IPv6 en zonder waarschuwing vooraf?
      klikte als geluid duidelijk te horen
      verbinding weg
      nieuw booten vd router

zie daar

iemand hetzelfde ?

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.