Ga naar inhoud


Mutant HD51 OpenPLI of OpenATV + kodi ?


tvster

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag heb ik een Mutant HD51 en ik heb er OpenATV 6.1 opgezet.

Voorheen had ik nog steeds de Maxdigital XP1000 wat met zeer goed bevallen is.

Omdat ik een beetje gewend ben aan PLI zit ik er aan te denken om PLI 6.1 erop te zetten, alleen ik zit met Kodi

Op OpenATV heb ik Kodi nog niet lekker lopen, hoe zit dat met OpenPLI ?

Dus om een lang verhaal kort te maken, wat raden jullie mij aan als Kodi ook lekker moet draaien?

Het liefst alles vanuit een repro zonder ingewikkelde toestanden omdat ik net uit het ziekenhuis ben van een hartaanval.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb toch maar gekozen voor OpenATV

Waar ik wel achter ben is dat Kodi niet echt goed loopt als er geen HDD in zit.

Na het plaatsen van een 250gb SSD loopt die als een tierelier..

Ik heb Kodi (No Limits Magic) erop gezet, die is er ook voor apparaten met 1gb of minder aan geheugen (zie je bij de install vanuit de wizzard)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb sinds een paar dagen de Zgemma H7C, die qua hardware behoorlijk gelijk is aan de HD51 (zelfde cpu). Echter ben ik behoorlijk teleurgesteld door kodi. Kodi zelf werkt goed, navigatie door de menu's etc. is snel. Maar de video-player die gebruikt wordt is die van enigma2 dus ik mis alle opties die je in de normale kodi (interne) player hebt (subtitles/audio/video/etc). Ik kan wel via het context-menu kiezen voor de interne player maar dan speelt ie zelfs een 720p h264 niet vloeiend af. Overigens speelt de e2player uberhaupt geen h264 af maar werkt eigenlijk alleen goed met lage res iptv streams.

 

Doe ik iets fout? Moet ik misschien een andere kodi plugin gebruiken of kan ik het beter opgeven en gewoon een android box voor kodi aanschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...