Ga naar inhoud


Typ op het forum sneller dan dat smartphone meekan.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Zijn er nog, die het forum bekijken en vooral beantwoorden met een Android phone?

Lezen is niet zo'n probleem, maar als ik wil reageren op een bericht, dan kan ik sneller typen, dan het toestel meekan. En dan ben ik niet zo'n jonge gast, die met meerdere vingers tegelijk typt.

Zeer vervelend. Het is het eerste model P8 lite met de allerlaatste updates.

Batterij gaat ook sneller leeg, en is nog maar een goed jaar oud.

Zijn er nog androiers die op het forum op berichten reageert en hetzelfde ervaart?

Ik gebruik wekelijks de bijgeleverde app van huawei om deze te reinigen en op te schonen. Omdat ik niet zoveel sites bezoek, staat er geen antivirus op.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik doe 99,9 % met de smartphone op het forum. 

Op het werk in de pauze heb ik er tijd voor thuis niet. 

 

Mijn accu gaat net zolang mee als anders als ik hem gebruik, je kan de helderheid ook omlaag zetten. 

 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle geschiedenis, cookies en etc eens gewist. Het forum via mijn telefoon ziet er anders uit en beter. Misschien hebben verouderde cookies en zo de boel verziekt, want nu gaat het beter.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed, dat misschien ook de geleerde woorden een probleem kunnen zijn of vertragen, omdat hij altijd die woorden wil oproepen. Helaas kan ik ze niet wissen. Dat komt op de telefoon:

Screenshot_2018-04-16-21-00-30.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...