Ga naar inhoud


Oekraiense zenders achter de decoder?


T90user

Aanbevolen berichten

Ik kreeg de afgelopen week meerdere emails uit de Oekraïne toegestuurd die allemaal zo ongeveer hetzelfde bericht inhouden:

 

 

Кодирование украинских телеканалов со спутника перенесено на осень 2018 года

Кодирование спутникового сигнала телеканалов, входящих в состав четырёх крупнейших медиагрупп Украины, состоится не ранее ноября 2018 года. Такую информацию озвучил Ярослав Пахольчук, исполнительный и финансовый директор «1+1 медиа».

 

ofte wel:

 

De codering van Oekraïense tv-zenders vanaf de satelliet werd uitgesteld tot het najaar van 2018.
De codering van het satellietsignaal van de tv-kanalen die deel uitmaken van de vier grootste mediagroepen van Oekraïne zal niet eerder plaatsvinden dan november 2018. Dergelijke informatie werd geklonken door Yaroslav Pacholchuk, uitvoerend en financieel directeur van  1+1 media .

 

 

Aanvankelijk dacht ik dat het maar on enkele programma's zou gaan maar andere emails spreken van een totale codering van alle Oekraïense programma's tegen het einde van dit jaar. Ik kan dat op dit moment niet verder verifiëren maar dacht er goed aan te doen dit even door te geven voor hen die daar veel interesse in hebben. Overigens kan ik uiteraard niet uitsluiten dat dit een commercieel opzetje is om vervolgens decoderkaarten te gaan verkopen zonder dat nog bekend is of echt alles werkelijk achter de decoder zal verdwijnen, daar houd ik zeker rekening mee.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...