Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, de vrije fries zei:

hoi,

 

alle gecodeerde kanalen van Joyne zijn uitgeschakeld (alleen nog de naam en EPG wordt ingelezen)

 

de fta zenders  waaronder EnjoyTv , NashvilleTV , NL Regionaal 1, NL Regionaal 2 , SchlagerTV en TV Oranje zijn nog wel beschikbaar

 

ik heb nog gewoon beeld op alle kanalen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen onwaarheden plaatsen... Joyne zendt nog uit op verzoek van de curator.. 

IMG_1387.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Mimisiku zei:

Geen onwaarheden plaatsen... Joyne zendt nog uit op verzoek van de curator.. IMG_1387.JPG

Op verzoek van de curator? 

 

De curator hoeft niets te verzoeken. Die is op dit moment ‘eigenaar’ van Joyne. Hij zal zelf de stekker uit de distributie van het aanbod vab Joyne trekken als blijkt dat een doorstart of overname niet mogelijk is. Of als belangrijke leveranciers stoppen met de levering van benodigde diensten. Inmiddels heeft Eutelsat aangeboden om de satellietdistributie voor enige tijd door te zetten.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

curator zal de doorgave niet stopzetten op probleem dat er dan een schadeclaim zal komen van gebruikers wegens niet leveren van betaalde services.Die zou weleens hoog kunnen oplopen als men zich verenigt.Het woord eigenaar is wel wat hoog gegrepen.Voogd of bevoegd manager past beter. Een curator wordt nooit eigenaar bij wet.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen het vanzelf wel gaan zien (of juist niet). Als er geen doorstart komt sluit Eutelsat de boel af en gaat de boel op zwart... En dan is het gewoon einde verhaal en wellicht terug naar de duurdere Canal Digitaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, bellejt zei:

curator zal de doorgave niet stopzetten op probleem dat er dan een schadeclaim zal komen van gebruikers wegens niet leveren van betaalde services.Die zou weleens hoog kunnen oplopen als men zich verenigt.Het woord eigenaar is wel wat hoog gegrepen.Voogd of bevoegd manager past beter. Een curator wordt nooit eigenaar bij wet.

Eigenaar staat ook tussen haakjes. De curator zal de satellietdistributie zeker staken op het moment dat duidelijk is dat een doorstart niet haalbaar is. De curator heeft al laten weten dat op korte termijn - mogelijk zelfs al binnen een week - duidelijkheid dient te zijn over een doorstart. Schadeclaims van gebruikers spelen hierbij geen rol. Je mag als gebruiker achteraan aansluiten met je eventuele schadeclaim. Ik denk dat kan op slagen van de claim -0,1 procent is. Eutelsat heeft bijvoorbeeld een claim van vele miljoenen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm. Kan ik bij ze pinnen? :)

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij niet inbeelden dat als het faillissement er is gekomen op vraag van Eutelsat, het een doorstart gaat zijn met de huidige eigenaars.

 

Ik kan mij voorstellen dat Eutelsat dan als voorwaarde heeft dat de schuld lastens haar voldaan wordt alvorens van een doorstart (met de huidige eigenaars) sprake kan zijn.

 

Wat zou daarvan trouwens het doel zijn, nu de zaken duidelijk verlieslatend zijn.  Opnieuw geld investeren om binnen 3 jaar opnieuw tot dezelfde vaststelling te komen.

 

M7 zal ongetwijfeld interesse hebben en dan vooral voor de zakelijke klanten en heeft ook iets diepere zakken en invloed om iets te regelen met Eutelsat.

 

Het leek mij trouwens de kroniek van een aangekondigde dood, het was toch een eerder amateuristische manier van werken, op een afgelegen satelliet en dan nog specifiek gericht op campers en campings.  Dan mag er niet veel gebeuren of je businessmodel ligt aan diggelen.

 

 

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag vernomen dat Joyne in de picture staat om over genomen te gaan worden. Ik ga geen verdere details melden , maar het schijnt dat er gesprekken gaande zijn tussen de curator en de betreffende overname partij. 

Als ik meer hoor en geen meldingsverbod krijg laat ik dit weten.  

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, daf_driver zei:

Vandaag vernomen dat Joyne in de picture staat om over genomen te gaan worden. Ik ga geen verdere details melden , maar het schijnt dat er gesprekken gaande zijn tussen de curator en de betreffende overname partij. 

Als ik meer hoor en geen meldingsverbod krijg laat ik dit weten.  


Joh!!!!! 🤭

Dat lijkt mij logisch en ook zeker gewenst. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze informatie is niet geheim. Curator Verdonk heeft vanmorgen tegen mij bevestigd dat in de middag met een partij gepraat zou worden over een mogelijke voortzetting van activiteiten. Zie ook mijn artikel op Totaal TV.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, daf_driver zei:

Okay, dan trek ik me terug , ondanks dat ik dicht bij het vuur sta. Ik volg verder wel deze draad

 

 

Nou ja jij schijnt te weten welke partij het betreft dus dan zijn we benieuwd. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, daf_driver zei:

Okay, dan trek ik me terug , ondanks dat ik dicht bij het vuur sta. Ik volg verder wel deze draad

 

Van mij hoef je jezelf niet in te houden hoor. Dus vrij baan voor een DAF chauffeur wat mij betreft.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...