Ga naar inhoud


Downloaden W10.iso


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Heb net met mediacreationtool 1803 de laatste W10 op een USB stick gezet, ga m'n W10 laptop eerst zelf laten upgraden, als dat niet bevalt dit er vers en schoon op, maar, vroeger kon ik ook gewoon de W10.iso rechtstreeks downloaden en opslaan?  Maar, ik "zie" het niet meer? Mis ik wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha, da's waar ook, vroeger ook gedaan! 

Even overnieuw...

 

Heb die experimenteer laptop die op Windows 10 Home draait nu al de hele ochtend aanstaan (gebruik 'm bijna nooit, m'n andere apparaten draaien heerlijk op W7), het ding heeft  vanochtend al een aantal updates gedaan, zegt dat er nu niets meer komt, maar heeft schijnbaar nog geen zin om vanzelf naar 1803 te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds de upgrade van Windows 8.1 naar Windows 10 nog geen enkele vertraging bemerkt met Windows, wel wordt het opstarten na elke Creators upgrade een aantal seconden langer. Het opstarten is enkel een heel stuk korter als ik de laptop eerst uitzet en dan weer opstart in plaats van een herstart maar ik zet mijn laptop zelden uit want die heeft altijd wel wat te doen.

 

Lijkt mij handiger er pas een verse Windows op te zetten als je problemen ervaart, en een paar seconden langer booten ziet ik niet als een probleem tenzij je continu je systeem aan het opstarten bent :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...