Ga naar inhoud


voordelen van 4k ontvaanger bij FTA


Lutz

Aanbevolen berichten


Ik zou graag een abonnement op HD+ willen nemen, maar ik woon in Nederland en dan mag dat niet. Maar dat is een ander topic.

 

Trouwens is zo een ultrageheim telefoon bijna niet af te luisteren...

aangepast door Lutz

De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

HD+ kaart/module is gewoon in Nederland in de handel te koop.

Je kan in Duitsland in elke winkel anoniem een CI module + kaart kopen.

Ik ben nergens in de voorwaarden tegen gekomen dat je die niet zou mogen aanschaffen of gebruiken.

 

Ik kijk met ermee naar de F1 in 4k UHD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen staat op de website: "Die Vermarktung der HD+ Sender ist auf Deutschland beschränkt.

Dus ik mag niet legaal in NL HD+ kijken.

 

Dat staat ik de FAQ bij de vraag, of men ook in Oostenrijk of Zwitserland kan abonneren.

De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lutz,

opsturen zullen ze niet doen wegens de licentie die alleen geldig is voor Duitsland

- als je hem gaat kopen in een der grootgrutters voor witgoed winkels in Duitsland heb je die CI+ en kaart zo

- als je het via de tussenhandel in Nederland koopt kun je een behoorlijk prijsverschil tegenkomen

- als je het via de internet handel doet kun je nog wel eens een oude tegenkomen die je zelf niet meer kunt heractiveren

 

aangepast door Tonskidutch

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze natuurlijk in Duitsland kopen en contant betalen, maar hoe krijg je zo een kaart dan op je Nederlandse adres geregistreert of geactiveert?

En kan je vanaf een NL bankrekening de subscriptie betalen?

 

De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen vanuit Nederland gaat niks met betrekking tot activatie en/of betaling

je moet hem ginds ook direct activeren in de winkel in het bijbehorende CI+ moduul of ookwel HD+ CI-Cam genaamd

dat doet die medewerker in de winkel graag voor je

 

en of je hebt kennis of familielid in Duitsland die dat voor jou kan waarnemen

 

aangepast door Tonskidutch

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeren gaat gewoon buiten Duitsland... Je moet geen adres invullen bij het registreren, alleen het kaartnummer. Ik heb betaald met mijn Duitse Visa card... geen enkel probleem, ook al staat het adres van de kaart buiten duitsland geregistreerd, maar dat is waarschijnlijk onbelangrijk. Voor de zekerheid zou je eventueel een Duits IP adres kunnen gebruiken... Of Luxemburgs, wat dat is officieel ook gewoon in orde.

Dit is echt geen probleem als je wil kijken.... er staat nergens dat kijken buiten Duitsland illegaal is/verboden is...  Dat staat wel bij ORF, maar dat is ook niet te doen zonder hulp van een Oostenrijks ingezetene...  HD+ gaat probleemloos.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan gewoon in de winkel een voucher kopen met 6 maanden of 1 jaar vrijschakeling voor een bestaande kaart.

Dat kan anoniem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...