Ga naar inhoud


Op zoek naar nieuwe ontvanger


ronny forgeron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Streamen kan inmiddels iedere E2 box. Dit zit tegenwoordig in de firmware. Of ze het gemak van de Slingbox overtreffen kan ik niet zeggen (heb niet zo'n ding). Wel moet je je overwegen of je dat wil. De Enigma2 boxen zijn geen veiligheidsdevices! Je moet poorten openzetten in je netwerk waarin de E2 box ALTIJD de zwakste schakel is. Gebruik op zijn minst een VPN verbinding naar je eigen netwerk.

 

Even een paar foto's van mijn DM525-Combo. Met 16GB miniUSB stick en MrBig plugin...

 

IMG_1001.JPG

IMG_1002.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet op je box toch echt een steeaming poort definiëren....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu staat er een poort open voor de Slingbox, maar dat gaat allemaal via een beveiligde verbinding via Slingaccount in de US.

In China gebruik ik nu een router met ingebouwde VPN omdat alles van Slingplayer daar sinds mei geblokkeerd is. Die router kan VPN verbinding maken met een gepredefinieerde server in NL (of vele andere landen) maar niet rechtstreeks met mijn thuisnetwerk.

Maar het is dus ook mogelijk om te streamen vanaf een 525 combo. Nu nog niet nodig, maar ik wil geprepareerd zijn als Dish/Echostar de service voor de oude Slingboxen stopt en alleen het amerikaanse Sling overblijft dat voor niet US inwoners niet toegankelijk is.

Als je me kan helpen (Mimisiku) wil ik een 525 combo bestellen als ik weer in NL ben tussen 15 en 27 augustus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom bestel je er niet gewoon eentje en laat hem bij mij afleveren? Heb nog een weekje vakantie. Kan ik hem voor je instellen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...