Ga naar inhoud


sat combo ontvanger


Frank1234

Aanbevolen berichten


Weinig nut... Alleen de NPO en de regionalen kun je ontvangen omdat deze ongecodeerd blijven. Er komen geen losse kaarten of CI modules. De gecodeerde kanalen zul je niet kunnen decoderen.

 

Wil je echt alleen deze kanalen ontvangen dan moet je een tuner hebben die H.265 HEVC ondersteunt.. Een dikke 4K bak ervoor aanschaffen is naar mijn idee 'overkill' tenzij je een abo hebt op een sat provider die wat 4K aanbiedt. Momenteelis er geen interessante 4K tenzij je van mode en/of shopping houd.

 

Ik heb een DM525-Combo waarmee DVB-T2 gaat en dat werkt goed.. Als het puur om DVB-T2 gaat zou ik de goedkoopste ontvanger nemen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan welke ontvanger je nu hebt, ik zou altijd voor een 4K ontvanger gaan als je een full HD televisie hebt is het beeld vaak mooier als bij een niet 4 K ontvanger, bijkomend voordeel is dat ook de 4K kanalen bekeken kunnen worden (uiteraard niet in de hogere resolutie) maar er komen er in de toekomst meer bij. Een standaard ontvanger kopen zou ik je afraden of anders 2 de hands kopen. een 4 K ontvanger is per sado ook niet echt duur meer uiteraard afhankelijk van welk merk je koopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Frank1234:

nu dvbt omgezet wordt naar dvbt2 wil ik een combo ontvanger kopen. Welke kan ik het beste kopen? Sab titan4 of xsarius combo. Kijk alleen fta tv en netflix.

De SAB Titan 4 kan het nieuwe DVB-T signaal aan aangezien het H.265 HEVC ondersteunt, ik vind het een fijne ontvanger plug and play, die andere ontvanger heb ik geen ervaring mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...