Ga naar inhoud


Medion MD31385 NL-A


kaelem

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Mijn dochter heeft vorig jaar ivm een klein budget bovenstaand flatscreen gekocht bij een duits supermarktconcern.

Word ik gisteren door haar gebeld met de mededeling dat hij het niet meer doet,ik denk dat is makkelijk want hij is van juni vorig jaar dus garantie.

 

Ik begin te vragen naar het aankoopbewijs en je raad het al nergens meer te vinden bij haar thuis.

Nu heb ik dus echt een probleem want financieel kan ik ook niet zeggen ik haal wel een nieuwe van een fatsoenlijk merk.

 

Ik ben er inmiddels via een hoop gezoek wel achter dat het waarschijnlijk een software probleem is.

Als ik de stroom erop zet gaat er 9x een blauw ledje knipperen en hij probeert op te starten wat niet lukt.

Nu las ik ergens op een forum dat iemand dit had met een vorig model die kon hem herstellen met nieuwe software.

 

Mijn vraag is dus wie kan mij een duwtje in de goede richting geven.....?

Je zou mijn dochter er veel plezier mee doen.

Bvd.

 

 

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi allen,

Na flink wat overleg komt er nu onder garantie toch een monteur men kon de aankoop via de winkel terugvinden.

Goede service.

@joe-joe zover gaat mijn kennis niet hoor maar bedankt voor het meedenken.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...