Ga naar inhoud


ANDROID AUTO


DANYSAT

Aanbevolen berichten

mijn dochter vroeg mij om haar compatibele android samsung gsm te pairen met het sync3 systeem van haar splinternieuwe ford fiesta.

voor het navigatiesysteem (google maps) moet de app ANDROID AUTO gedownload worden op haar mobiel.

na wat opzoekingen blijkt dat ANDROID AUTO nog steeds niet beschikbaar is in België en Nederland, maar 

'weldra' officieel beschikbaar zou zijn. weet iemand wanneer die 'weldra' is ? 

heeft iemand ervaring met de apk download die er wél al is ? 

heeft het zin om even de franse grens over te rijden om de app daar via 4G te downloaden ? zo ja, zou de navigatieterminologie en spraakbesturing in het frans zijn ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Link naar de play store met android auto.

(zelf geen ervaring maar uit een forum geplukt)

Ik zou zelf geen apk files installeren...

 

Edit: net even geprobeerd, maar google play store wil android auto niet installeren. Ook niet als ik even een vpn service aanzet. Wellicht heeft iemand anders een beter idee.

aangepast door jopiesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei jopiesat:

Link naar de play store met android auto.

(zelf geen ervaring maar uit een forum geplukt)

Ik zou zelf geen apk files installeren...

 

Edit: net even geprobeerd, maar google play store wil android auto niet installeren. Ook niet als ik even een vpn service aanzet. Wellicht heeft iemand anders een beter idee.

 

11 uur geleden zei Geerit:

Je kunt 'm hier downloaden : https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-2-0-6423-release/

 

Ik gebruik 'm al geruime tijd.

 dankjewel.

we hadden ook de officiele play store al geprobeerd en apk durven we niet wegens eventuele 'neveneffecten'. 

 

vraagjes blijven dus

1.'wanneer is officieel 'ANDROID AUTO' beschikbaar bij ons ? '

2. indien ik het onder het franse 4G installeer, is alles dan in het frans ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei swhnld:

Taal is niet afhankelijk van locatie, dus probeer het eens? En als het niet werkt, verander dan ook je account, en uiteindelijk de SIM kaart met een Franse SIM only of dat werkt. Ben benieuwd.

  we zouden het proberen als we eens naar het gekende  warenhuis gaan net over de franse grens in RONCQ (ritje van 50km) . het is wel degelijk de auto van mijn dochter én de ANDROID AUTO app  zou via google play gedownload worden op HAAR gsm onder een 4G mast in FRANKRIJK maar met HAAR Belgische SIM kaart. wordt vervolgd.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...