Ga naar inhoud


3D printer


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Omdat ik er inmiddels weinig toepassingen meer voor heb gaat de kleinste van mijn beide 3D printers in de verkoop.

 

Gebouwd op basis van een Anet A8 is dit mijn sterk verbeterde exemplaar met Vertex adhesive bed, mosfet geschakeld heated bed (veiliger), diverse frame versterkingen, betere lagers, elecronics box, Top-side spool holder, balschroef geleiders, betere object-koeling, kabelketting, aan/uit schakelaar etc. etc.

 

Hij mag inclusief een flinke rol witte PLA weg voor 200,00, of 245,00 inclusief een raspberry PI met wifi, 16GB sandisk micro-sd, voeding en behuizing met daarop volledig voorgeïnstalleerd en geconfigureerd Octoprint voor draadloos 'stand-alone' printen en monitoren van je printopdrachten.

 

Uiteraard krijg je er ook de CURA 3D 4.1 settings bij zodat je meteen aan de slag kunt.

 

Printer aanzetten, Octoprint in je browser openen en printen maar!

 

Als je niet kunt tekenen, staan op https://www.thingiverse.com letterlijk duizenden kant en klare prints die je gratis kunt downloaden en zelf kunt printen!

 

Die is echt een hele leuke printer voor iemand die wil starten met 3D printen en gewoon een werkende en gekalibreerde printer wil hebben die meteen een zeer goed resultaat geeft.

 

De prijs staat vast en kan niet over onderhandeld worden. Alleen ophalen in omgeving Budel.

 

Zie ook bijgevoegd filmpje en de foto's.

 

 

 

b%iGrm3mSqmn9RhCgGcemA_thumb_108f.jpg

 

wLGLvdGGQXG6u2vLXcixhw_thumb_1092.jpg

 

m6AsZWhGRLK61Q1hlAvWDQ_thumb_108d.jpg

 

emKqRiCXT+qnK+rLnpeYjQ_thumb_1090.jpg

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...