Ga naar inhoud


Abo onmogelijk voor een Expat in Zwitserland


GerardDirks

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Tonskidutch:

overigens als je het bij ING naleest kun je ook in het buitenland wonende een rekening openen!!!

je moet alleen een verklaring tekenen en opsturen per post dat je belastingplichtig bent in het land waar je nu woont

heb ik ook gehad met mijn twee rekeningen in het buitenland

Was in 2010 misschien anders.

 

Mij wilde ze niet meer omdat ik geen bewegingen had op de rekeningen.

 

Heb geen interesse meer in een rekening in Nederland. Ben hoogstens 1 keer in de 5 jaar daar! En als ik dan geld uitgeef dan gooi ik mijn tank nog net in Duitsland vol met benzine 😉

Elk Restaurant en Hotel kan ik met MasterCard of Visa betalen.

 

Ik zal het nog een bij een satboer proberen te bestellen. Zoek er eentje die mij de de irverto monoblock kan leveren

https://www.inverto.tv/lnb/206/twin-4-feed-lnb-for-90e-130e-1920e-and-2350e-for-80cm-dish

heb met Irverto in Luxemburg gesproken en deze wordt exklusiv verkocht aan de SAT-Providers in Nederland. Op de Website van Joyce staat hij niet. Heb hem alleen gezien bij ***

 

Verder vindt ik deze monoblock niet spektakulär, hij heeft een Ruisverhouding von 1.2dB, normale Twin-LNB hebben 0,1 od 0.2 dB

Ook staat er dat hij past op een Triax 78 maar niet op een Triax 88 ?!?

 

 

aangepast door GerardDirks
Websites sat handelaren verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden zei a33:

 

Waarom wil je geen LNB op 13oost?

Want dat snap ik niet, omdat je juist daar BVN kunt ontvangen.

 

Groet,

A33

zeker 1400 zenders zijn er 378 Free to Air, echter dan moet ik italiaans, pools en arabisch etc gaan leren.

 

Op Astra 19 versta ik nagenoeg alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei luisteraar:

Mag ik bruut zijn ?

je wilt geen lnb van zo een 15 euro er bij  zetten om BVN te kijken wat jou wens is maar

wel zo een 20 euro/pm betalen voor een abbo waarbij je daarnaast ook een lnb moet kopen

Het wordt mij te gek hier

 

Heb dan een monoblock nodig, heb 3 dreamboxen en een TV met SAT ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap eens in jou auto en kijk naar de schotels die in CH staan

Die hebben allemaal 2 lnb´s in welke vorm dan ook op 13 en 19

Heb je meerdere ontvangers  kan je gaan tot een prive gso

installatie met 2 lnb´s met 4 uitgangen  en de juiste switch zodat

in iedere kamer incl wc een dreambox kan staan.

Ga naar jou radio winkel om de hoek en die maakt jou alles klaar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei luisteraar:

Mag ik bruut zijn ?

dat soort taal dus... :whistle:

 

maar hij heeft een punt,

omdat 23,5 OOST en tegelijk 9 OOST op het monoblock LNB natuurlijk een niet heel zinvolle keuze is

 

je kiest zo een LNB monoblock (multifeed) met als doel je abonnement zenders te zien , dus je gaat volgens mij geen twee abonnementen nemen op beide satellietposities

dan is een positie overbodig

 

belangrijker is dat je niet zomaar een CI+ voor 4 (onbekende modellen) dreamboxen kunt gebruiken

 

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Tonskidutch:

dat soort taal dus... :whistle:

 

maar hij heeft een punt,

omdat 23,5 OOST en tegelijk 9 OOST op het monoblock LNB natuurlijk een niet heel zinvolle keuze is

 

je kiest zo een LNB monoblock (multifeed) met als doel je abonnement zenders te zien , dus je gaat volgens mij geen twee abonnementen nemen op beide satellietposities

dan is een positie overbodig

 

belangrijker is dat je niet zomaar een CI+ voor 4 (onbekende modellen) dreamboxen kunt gebruiken

 

klopt niet helemaal.

 

als ik een abonnement neem word het joyne op Astra 9, CanalDigitaal hebben mij het abo explizit geweigert. Op de Website van joyne.nl kan ik nu Zwitserland en bankrekening (of creditcard aangeven). 2 weken geleden stond daar geloof ik alleen "iDeal" als betaalmogelijkheid

 

Een monoblock met 9E und 19.2E heb ik niet gevonden. Twinfeed heeft het alleen in 3, 4.3 en 6 graden versies. Dus ik moet die irveto 4 feed monoblock nemen. met het effect dat ik 13E en 23.5 erbij krijg

 

13E heeft vele FTA zenders, 23.5 zal ik niet gebruiken omdat die allen maar 7 FTA zenders heeft, 6 in oosteuropa

 

ik heb 2 stuk DM7080HD en een DM7020HD. Een CI+ wil ik niet omdat ze daar de opnamen mee kunnen blokkeren. bei conax van Joyne is dit niet het geval

aangepast door GerardDirks
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En bij Joyne voor elk toestel een eigen abo, omdat je het CI module met ingebouwde softcard niet kan delen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een monoblock is de enige mogelijkheid omdat ik geen plaats heb om vele kabels te trekken of een multiplexer separaat te installeren.

 

ik heb ook gedacht een van mijn Fibo schotels (55, 90 of 120 met Motor) weer te installeren, hebben echter ein 35 volt motor en is alleen geeignet voor een ontvanger 😞

Als het mijn eigen huis en tuin was hat ik reeds lang de 90 & 120 met motor monteert. Die andere 2 TV kan ik normaal met DVB-C gebruiken, daar heb ik niet zwingend een nederlandse zender nodig

aangepast door GerardDirks
Link naar reactie
Delen op andere sites

in de buizen van de kabel tv hebben ze reeds het satkabel getrokken. daar is niet plaats voor meer. vroeger hadden we in het huis in nederland extra tientallen extra leidingen laten leggen om quadrafonie luidspreker op te hangen en de stereo op mindest 4 plaatsen in de woonkamer te plaatsen.

 

Hier in Zwitserland is het iets anders. Daar wordt door de verhuurders bijna niet in schakelaars en dozen investeert. Das kost extra geld en gaat ten koste van het rendement. In een slaapkamer moet de blij zijn dat je 2 stroomdozen en 1 schakelaar bij de door hebt.

 

Of je bouwt een 5 miljoen dure villa 😞

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen je graag helpen met oplossingen maar niet altijd naderhand met

nieuwe feiten komen .

Je kan met 1 coax kabel uitkomen bij meerdere lnb´s maar ben je beperkt bij

het aantal tegelijk bekijken/opnemen van programma´s.

Binnenhuis kan je via wifi streaming draadloos kijken naar jou sat programma´s.

Alles is mogelijk nu blijkbaar ook een joyne abo in CH.

Maar heb nog 1 vraag de schotel is die van jou of van de verhuurder dat

zou alles weer veranderen

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...