Ga naar inhoud


Abo onmogelijk voor een Expat in Zwitserland


GerardDirks

Aanbevolen berichten

Op 8-8-2019 om 14:30 zei Tonskidutch:

dat heb je eens goed geanalyseerd

de vraag van GerardDirks gaat over abo's en over BVN kunnen zien

en dat is het verwarrende wat de wens is omdat het vraagteken ontbreekt

Hallo

 

Met BVN kan ik al leven! echter ik wil geen LNB op Hotbird.

 

Als ik all een tweede LNB monteer dann op 9E of 23E, echter die doen moeilijk vanwege het abo

 

Het woord "expat" moet je iets ruimer nemen. Ik heb in 1988 Nederland als expat verlaten en ben in het buitenland hangen gebleven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Luisteraar, je ruist!

 

Dit onderwerp gaat niet over bankkosten, maar over de ontvangst van Nederlandse zenders!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2019 om 13:01 zei Tonskidutch:

een expat is dus tijdelijk in een land

die gaat niet een bankverbinding die hij had opzeggen, dat kan ook niet wegens je belasting aangifte etc

 

Het woord "expat" moet je iets ruimer nemen. Ik heb in 1988 Nederland als expat verlaten en ben in het buitenland hangen gebleven.

 

Ik had verder een Postbank rekening vanaf 1976 met een uniek nummer, 7 cijfers zeer eenvoudig te onthouden. Op die Rekening stond een bedrag van ongeveer €150. echter er waren sind jaren geen bewegingen! Toen heeft de ING, de nieuwe eigenaar van de Postbank, de Pekening per 9.11.2010 opgeheven en mij gevraagd een rekening aan te geven waar dit restbedrag kon worden overgeboekt.

Ik had die rekening graag gehouden, zij (ING) wilden het echter niet!!!

aangepast door GerardDirks
Link naar reactie
Delen op andere sites

ah een exit ;)

oh man hé

lijkt wel cursus economie en financiële handel hiero who the F cares

 

op kingofsat.net kun je terugvinden waar FTA ( gratis) NL zenders en BVN te vinden zijn, dat is wegens de bezuiniging dus alleen nog hotbird

op de 23,5 Oost is geen BVN maar wel de regionalen en Publieke NPO's maar dat gaat enkel met die CD kaart lukken indien je een Nederlandse bank en adres hebt

op 9 Oost is ook geen BVN en maar soortgelijk aan CD kun je het aanbod van Joyne vinden en die kun je bij de Nederlandse satelliet webshops bestellen zonder problemen

 

dus er blijft niet veel keuze

mijn rekening is gewoon blijven bestaan toen ik in Dresden woonde, no problem

aangepast door Tonskidutch
fta

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft ook nog de mogelijkheid over van NLziet, kijken via internet.

Een vpn verbinding opzetten, indien daarvoor noodzaak zou zijn, mag voor ts geen probleem zijn.

Een Nederlandse bankrekening idem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En betaling per paypal

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2019 om 20:19 zei Satneef:

BVN heeft siindskort een werkende stream: (met dank aan Rioflex!)


#SERVICE 4097:0:1:439F:2CEC:13E:820000:0:0:0:https%3a//bozztv.com/36bay2/gin/giniko_bvntv_1200kb_36bay2/tracks-v1a1/mono.m3u8:BVN
#DESCRIPTION BVN

Sorry @GerardDirks Ik had er overheen gelezen,maar je hebt dus geen famiie in Nederland.

 

Is deze URL al niet meer geldig ?!?

 

IN VLC krijg ik folgende foutmelding. In het Fehlerprotocol staat niets (iMac 27 mit 10.13.6, VLC Versie 3.0.4)

 

Ihre Eingabe konnte nicht geöffnet werden
VLC kann die Medienadresse 'https%3a//bozztv.com/36bay2/gin/giniko_bvntv_1200kb_36bay2/tracks-v1a1/mono.m3u8' nicht öffnen. Für Details bitte im Fehlerprotokoll nachsehen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot zover ik het begrijp is er een verschil in betaling bij een korte periode of bij een jaar abo.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

overigens als je het bij ING naleest kun je ook in het buitenland wonende een rekening openen!!!

je moet alleen een verklaring tekenen en opsturen per post dat je belastingplichtig bent in het land waar je nu woont

heb ik ook gehad met mijn twee rekeningen in het buitenland

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei GerardDirks:

Met BVN kan ik al leven! echter ik wil geen LNB op Hotbird.

 

Waarom wil je geen LNB op 13oost?

Want dat snap ik niet, omdat je juist daar BVN kunt ontvangen.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...