Ga naar inhoud


foto app gezocht


boudeman

Aanbevolen berichten


Dat dat waarschijnlijk niet bestaat is ook heel logisch. Je beheert je foto's namelijk niet op bestandsnaam maar op metadata.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2019 om 10:31 zei Psychosammie:

Dat dat waarschijnlijk niet bestaat is ook heel logisch. Je beheert je foto's namelijk niet op bestandsnaam maar op metadata.

Ik wil foto's weergeven in een door mij gewenste volgorde, die niet gelijk is aan het moment van opnemen. En gezien de discussies daarover op internet, ben ik niet de enige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gebruik je een album programma waarin jij de foto's in de door jou gewenste volgorde kunt zetten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Psychosammie:

Dan gebruik je een album programma waarin jij de foto's in de door jou gewenste volgorde kunt zetten.

 

Ik zie nu inderdaad dat dat op die manier functioneert en daarmee dus ook foto's kan chromecasten in de door mij gewenste volgorde.

Bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: Leer wat meer over metadata. Dit geldt zowel voor foto's als muziekbestanden. Je windows verkenner kan die metadata ook weergeven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...