Ga naar inhoud


Settings for Enigma2 (DVB-C/T/S) Receivers 06-12-2019


Satje07

Aanbevolen berichten

Nou zijn in ieder geval mensen die het waarderen; af en toe erop zetten is geen optie daar er gemiddeld zo 50 tot 100 veranderingen per week zijn.

zou misschien mogelijk zijn die iptv lijsten door een ander stel te laten maken die dat of los geplaatst of aan mij doorgestuurd kunnen worden.

Ook  zijn die IP youtube lijsten wil interessant in de toekomst al krijg ik het nog niet is elke box of Image aan de gang maar misschien komt er nog

wel een kant en klare oplossing voor, er zijn vast wel slimmers in de toekomst die dit voor elkaar krijgen.

Ik hoor lees het wel.

Suc6 en bedankt Ed 

    

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vermoed dat jij een simpeler methode hebt dan ik toepaste toen ik zenderlijsten maakte, Ed, maar het kost tijd en daar hebben de meeste mensen geen zin in of tijd voor over.

(Ik maakte ze dan ook maar een paar keer per jaar, want ik scande elke zinnige transponder van elke zinnige sat manueel in en verwijderde alles wat verdwenen was en voegde alles wat nieuw was toe en dat kostte heel wat uren. Ongetwijfeld een stomme methode maar leverde wel een mooie lijst waarop alles werkte).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...