Ga naar inhoud


Welke OsCam versie en waar te laden


daf_driver

Aanbevolen berichten

Beste forum medeleden,

 

ben niet vaak hier, maar nu wil ik toch even van jullie kennis gebruik maken. Eerst even vooraf : graag goed lezen voor dat er antwoorden komen die niet relevant zijn.

Ik ben voornemens over te stappen van OpenAtv 6.0. naar 6.3. Nu zijn er niet vele gebruikers van OpenAtv, maar toch.

Ik ben zoekende naar de laatste osCam versie (geem Mod-versie) voor de Solo 4K (ARM-pocessor). Mijn huidige werkt goed weet alleen niet welke versie dit is daar ik sinds de aanschaf de Oscam.emu op "Testversie" heb ingesteld. Ook OsCam wil ik graag op de nieuwste versie willen upgraden

Wie kan me hier verder helpen?

Hoor graag van jullie op dit prachtige Ned. forum

 

Groet

Daf_driver

 

 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt via applicaties softcams downloaden als deze niet te vinden zijn moet je een bepaalde feed downloaden en dit ipk bestand via tmp installeren. Als je dit gedaan hebt ga je weer naar applicaties daar staat dan softcams. Je vindt daar de nieuwste Oscam versie. Succes !!  (Oscam-versie 1.20_svn build r11572)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, maja zei:

Je kunt via applicaties softcams downloaden als deze niet te vinden zijn moet je een bepaalde feed downloaden en dit ipk bestand via tmp installeren. Als je dit gedaan hebt ga je weer naar applicaties daar staat dan softcams. Je vindt daar de nieuwste Oscam versie. Succes !!  (Oscam-versie 1.20_svn build r11572)

Maja, heb jij die ipk voor mij? Of waar kan ik die ipk vinden?

aangepast door daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen, 

 

mijn dank voor al jullie reacties. Ben er inmiddels uit en heb de laatste goede versie (11572) van OScam aan de praat. Was wel even diverse aanbieders proberen, maar het is gelukt. weliswaar nog even onder OpenATV 6.0, maar gaat zekers ook werken onder 6.3

Nogmaals dank aan een ieder

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...