Ga naar inhoud


Clarke-Tech HD5100-C Plus goede vervanging gezocht


DINGOO

Aanbevolen berichten


Ik zal als ik jou was opzoek gaan een ci+ receiver! Onderandere Technisat en Topfiled Receivers bieden jou zekerheid dat je je ci+ module / smartcard kunt gebruiken. Natuurlijk zijn er wel meer ci+ receivers te vinden! Begin bij *****  met zoeken! Succes! 

aangepast door ceesv
Reclame verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik heb geen CI+ alleen CI 2maal voor tv vlaanderen. Een vriend sprak me over Mutant hd60 ken je dat ?

Met VU heb ik geen goede ervaring, dus dat is geen keuze voor mij.

Ik zal nog de Technisat en Topfield eens bekijken.

 

aangepast door DINGOO
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was de slechte ervaring met VU, behalve dat het niet de allergoedkoopste is? Heb zelf nog o.a. een Duo (met kleine aanpassing van 3 euro) draaien.

De Mutant ken ik qua naam, maar meer niet. Check even op problemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een VU+ en andere maar hebben alle twee hun geest gegeven, bovendien was de selectie van kanalen voor mijn vrouw te moeilijk, daarom terug een gewone ontvanger. Ik heb nu ook nog een Lg smart tv maar daar kan ze ook niet mee overweg !!!

aangepast door DINGOO
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ze met de Mutant dezelfde problemen hebben als met de VU of nog meer..

Misschien haar toch maar de 3 stappen leren om met een VU-afstandbediening om te gaan?

Je VU was trouwens waarschijnlijk een duo met het stomme, bekende en redelijk simpel te verhelpen probleem. De nieuwe hebben dat niet.

Maar er zijn diverse iets goedkopere tuners die ook prima werken, heb ik begrepen. Zoals de Mutant.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wil je een simpel te bedienen ontvanger, schaf dan een Rebox o.i.d. aan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een enkele tuner geen probleem is is de HD60 een vreselijk snelle ontvanger. Let wel: de box heeft géén CI slot en slechts 1 kaartslot. Er is géén mogelijkheid voor een interne HDD. Wél een TF slot waar je een behoorlijke TF kaart in zou kunnen stoppen (en dus indirect tóch een opname mogelijkheid hebt). Ik bezit zelf o.a. deze HD60, maar ook een aantal VU+ boxen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb uiteindelijk nog een tweedehands Rebox RE4220 HD S- PVR gevonden en gekocht. Ben er zeer tevreden mee, bedankt voor de tip.

Ik heb slechts een probleem : instellen van favorieten is nogal ingewikkeld en ik heb de handleiding nochthans goed gelezen.

Nu staan alle HD zenders van de fast scan TV Vlaanderen bij mekaar maar de niet HD staan tussen al de (blind scan) andere zenders en ik vind niet direct hoe ik ze allen in een lijst kan brengen. Weet iemand een envoudige procedure ?

Mvg

PS Gevonden in het forum !!

 

aangepast door DINGOO
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...