Ga naar inhoud


Acronis true image 14.157 Free


bellejt

Aanbevolen berichten

heeft iemand deze oude versie liggen en kan ze mij bezorgen ? Is freeware voor homegebruikers en ben mijn file kwijtgeraakt en deze werk goed.De nieuwe blokt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


On 2/6/2020 at 7:37 PM, bellejt said:

heeft iemand deze oude versie liggen en kan ze mij bezorgen ? Is freeware voor homegebruikers en ben mijn file kwijtgeraakt en deze werk goed.De nieuwe blokt.

Ik heb een giveaway iso van Acronis van 2017 "Acronis True Image 2017 BootCD" Deze zou nadat je hem op CD/USB heb gezet gewoon moeten werken geen activatie nodig. Geef maar even door als je deze wilt hebben dan zet ik hem op WeTransfer zodat je hem kunt downloaden.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn mag je zeker doen.Alvast bedankt. Ik stuur je mijn email in PM.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gedownload en gebrand maar is het een boot cd ? Heb er blijkbaar problemen mee onder windows 7

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat staat goed maar verdenk mijn brander dat hij defekt is.Leest goed en brand maar op CD staat niks 🤪 .Ga voor alle zekerheid een nieuwe DVD writer bestellen.Voor de prijs dat ze kosten geen miserie meer. Voorlopig opgelost door de PC op oude versie WIN XP SP3 op te starten waar die versie wel nog werkt. Mss heb je de naam van de install file  daar ergens bij de hand zodat ik mss kan zoeken op mijn HDD's

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de naam van de install file niet omdat ik met Acronis geen mappen kon excluden in mijn backups. EaseUS Todo Backup kan dat wel en daarom heb ik een tijdje geleden Acronis eraf gehaald. Uiteraard heb ik wel de Acronis iso bewaard want je weet maar nooit wanneer die weer nodig is.

 

Heb je geen USB stick waar je Acronis op kunt zetten? Of kun je daar niet vanaf booten.

 

How to create Acronis True Image 2017 Bootable USB Drive?

First download the tiny and standalone application Rufus

Plug /insert USB stick (minimum 8GB) to your system and launch Rufus application.

Select the Acronis True Image ISO file by clicking the ‘optical drive’ icon.

Next, select the drop-down option ‘DD Image’ (create a bootable disk using).

Click the ‘Start’ button, format the drive, wait and close the app when the progress bar shows 100%

That’s it, bootable USB drive is created.

 

wDjukZJ.png.05b033462489697e8583cc0321a30b06.png

 

Rufus vind je hier en is geheel gratis https://rufus.ie/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

booten vanaf usb geeft een probleem. Zal kijken wat het geeft maat ik had steeds de install (exe) file of de zip^file van het programma.door update vermoedelijk een clone disk gemaakt waardoor ik die kwijt ben.Doe het voorlopig via de install versie onder win XP die wel nog werkt.Moet gewoon zien dat ik de juiste HDD selecteer

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

reeds op 3 cd gebrand en is precies een corrupte iso.Brand wel de cd maar is later niet leesbaar of blijft hangen op verificatie

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

reeds geantwoord in PM.Er moet iets misgaan bij de copy. Ik hou het er voorlopig bij en zal wel ergens een ZIp file kunnen krijgen van iemand mss. De nieuwere versie installeerd zich onder mijn win 7 maar heb 2 identieke drives zitten en blijkbaar kan ik dan niet de destination kiezen omdat ik een clone wil maken en het programma een probleem heeft

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...