Ga naar inhoud


schotelantenne bij storm


zzzzzz

Aanbevolen berichten

Op 14-2-2020 om 15:57, trust zei:

Ach , misschien is de komma weggevallen en was het een 0,5º , ik ben niet zo'n millimeterneuker , ik riep maar wat om aan te geven dat ik het niet zie zitten om een ladder , die er niet is , met de bovenste sport tegen een metalen paal te zetten  (maar daar zul jij ook wel weer een speciale methode voor hebben ). Dan dan deze zekeren met touwen die ik bij de ene buurman aan het hondenhok moet knopen en bij de andere aan de duiventil .

Gedoe !!!!  terwijl Pegasso het prima voor elkaar heeft met zijn elektrische lier . Als de paal horizontaal ligt en de schotel recht naar beneden kijkt , is de motorelevatie en declinatie precies in te stellen met een elektronische hoekmeter . Daarna de rotor op de paal verdraaien op de ingeschatte zuidrichting en na oprichten verder zoals eerder beschreven .

Als je het hele topic goed gelezen had , wist je dat er nu een 1.8 m schotel gemonteerd zit .

Groot gelijk! Die hele stoerdoenerij om zoveel meter op een ladder te klimmen.....Hoogtevrees of niet, maar dan ben je gewoon gevaarlijk bezig.

Sprietje mag dan gelijk hebben dat het gewicht van een persoon op de ladder niets uitmaakt voor de afstelling, maar alleen het idee al om een ladder tegen een mast aan te zetten! Zo onstabiel als maar kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...