Ga naar inhoud


Ervaring met octagon ontvangers?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

  • Moderator

VTi op een Octagon 1008?

Dat zal niet lukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat sloeg op zijne VU+Zero4K die hij volgens de sig heeft. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Mijn vu.s draaien op vti. En ik kan dankzij leden van s4all goed behelpen met oscam.

heb zelfs de config gevonden voor tivusat.

mijn nieuwe dm 525 zal draaien op new enigma en zal bij de ouders de xp1000 gaan vervangen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

NewNigma doet voor zover mij bekend (standaard) geen CI+ (mochten jouw ouders dat nodig hebben). De OS 2.5 die ik hier heb draaien doet dat met de Gutemine plugins uitstekend. Meerdere CI+ modules geprobeerd. Let wel!!! Alleen Neotion chipsets worden herkend. Voorts kun je met Gutemine's plugins:

MrBig, AutoPin, UserScript, en natuurlijk de CI+helper zelfs de DM525 optillen naar een 2GB Flash waardoor hij fors ruimte heeft voor extra's. Zelfs het booten gaat normaal en dus niet merkbaar trager! En als je de combo koopt heb je ook nog eens een HEVC H.265 compatibele DVB-T2 ontvanger. Zo kun je de vrije zenders van Antenne-TV ook nog pakken.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb ik het mis. ik dacht die op een dm 7025 te hebben gezet voor een kameraad en de tn module werkte.

indien niet, dan de os2.5 maar hè

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de wijsheid niet in pacht. Die ciplus helpers zijn sterk kernel gebonden en werken vaak op een selecte range van ontvangers (en later weer niet). Het is uiteraard een donkergrijs gebied zonder ook maar enige garantie op de toekomst!

Ik heb CI+ nodig voor Ziggo (Nagra). Voor iedere update van mijn VUke maak ik eerst een volledige backup. Mocht in een update plots de CI+ plots uitvallen kan ik terugvallen op de backup...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan beter ophouden erover want aan het hele verhaal van de laatste week tot en met nu klopt helemaal niets wat sattv4iedereen over zijn situatie schrijft.

een dm7025 haha een dm525 een octagon een HD+ en Proximus TV en ga maar door met tivusat en CI+ en dan nog het OS 2.5

 

 

 

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

je kan beter ophouden erover want aan het hele verhaal van de laatste week tot en met nu klopt helemaal niets wat sattv4iedereen over zijn situatie schrijft.

een dm7025 haha een dm525 een octagon een HD+ en Proximus TV en ga maar door met tivusat en CI+ en dan nog het OS 2.5

 

 

 

 

Ga maar de Boardregels volgen, maar mijn handtekening klopt niet meer, maar ben wel de eigenaar van tvv,cd,HD+.tnt en tivasat kaart wel te verstaan.

kan niemand laten zien, met die lockdown. Daarom is die stinger nog niet bij mimisiku, omdat dit geen essentieel verplaatsing is.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de lockdown van la Belgique kan ik uiteraard niets zinngs zeggen. Dat is een zaak van België zelf. Kan ik alleen respecteren.

 

Sattv4iedereen fungeert als 'vraagbaak' en heeft zeker niet alles zelf! Hij krijgt een vraag van 'iemand' en i.p.v. zelf te gaan zoeken 'plempt' het in Sat4All. Dat is al jaren zijn werkwijze. Uiteraard heeft hij zelf een (aantal?) ontvangers w.o. de VU+Zero4K

Hij is naar eigen zeggen vaak verhuist dus het kan best dat hij noodgedwongen van provider is gewisseld...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit board is toch om hulp te vragen en te geven, of ben ik verkeerd??????

ik heb misschien mede hier zelf de tivisat reader configuratie gevonden, daar de benodigde key hier niet mag staan.

ik vertrouw meer de ervaringen van de gebruikers hier, dan de revieuws op de verkoop site, maar dat is ook verkeerd???

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteraard NIET verkeerd om hier hulp te vragen! Maar ....... het is beleefd om te melden dat je het eigenlijk voor een ander vraagt én dat je zelf eerst de moeite neemt om zaken op te zoeken. En juist dat laatste doe je niet. Je zoekt zelf niet, maar plempt de vraag meteen hier en wij mogen het oplossen. Jij stuurt het antwoord naar de vrager en strijkt de pluimen op. dát is wat me het meest stoort.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mimisiku de vragen van de laatste tijd, waren voor mij.

de enige vraag, die ik stelde voor een ander, heb ik met zijn account gedaan nml poedel.

ik weet dat ik voor andere mensen soms iets vraag, maar dat meld ik dan ook.

dus nu ook netjes dat de dm525 naar mijn ouders gaat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we TS het voordeel van de twijfel geven, en dit verder laten rusten!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ceesv, van mij mag er een slotje op, want dit heeft absoluut niks meer te maken met octagon ontvangers

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...