Ga naar inhoud


ik wil schotel instellen voor 4 lnb's


hakim29

Aanbevolen berichten

Dan is deze rail toch van beter materiaal , bijna haaks gebogen zonder scheuren .

 

 

haaks gebogen Triax  rail.jpg

Trax 3 rail set.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


google maar eens op Triax LNB Houder (3 lnb's) 

kost nu maar € 1,99

 ik heb nog 3,95 betaald , had er een paar gekocht om misschien de lnb houders op een lnb wisselaar te gebruiken .

edit De ronding van de 29 cm lange rail is hetzelfde als die van de SAB

aangepast door trust
toevoeging

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

als hij een dure gibertini 150 kan betalen dan is mss de originele lnb houder de beste koop : Gibertini MFP4 - Multifeedhalter 4 LNB .Ik heb ook de originele gekocht op mijn 100 en enkel de vergissing begaan met vaste lnb houders ipv de regelbare te nemen.Moest ik niets aan de rail uitvijlen om de juiste hoek te kunnen bekomen van de rail.Heb trouwens mijn schotel uit duitsland laten komen verzonden via DHL en was stukken goedkoper dan hier in Belgie.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, trust zei:

google maar eens op Triax LNB Houder (3 lnb's) 

kost nu maar € 1,99

 ik heb nog 3,95 betaald , had er een paar gekocht om misschien de lnb houders op een lnb wisselaar te gebruiken .

 

Ongelofelijk, dat is geen geld. Er staat bij: merk Triax. Nou daar geloof ik niets van. Er zitten zo te zien ook geen 2 gaten in om hem aan de beugel te bevestigen maar die kun je er natuurlijk zelf ook in boren zodat je hem meteen op de juiste schuinte kunt zetten. De stalen beugel laat het ook zeker toe om de stand van de rail iets te veranderen zodat de lnb's op de juiste hoogte tegen de schotel aan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de rail kunnen M5 glijmoeren  maar kantelen kan niet tenzij je het maar met één schroef vast zet .

De lengtemaat in de adv. klopt niet 

 

 

glijmoer rail.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, trust said:

Dan is deze rail toch van beter materiaal , bijna haaks gebogen zonder scheuren .

Buigbaarheid is een indicatie voor buigbaarheid, maar niet voor kwaliteit. Een zachte legering kun je makkelijk buigen, maar ik zou er geen vliegtuig van bouwen :D 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...