Ga naar inhoud


Satelliet tv


Aanbevolen berichten

Hallo sprietje ik heb de dip switches op off staan. Op de fotos hierboven was de  vorige stand  waarbij ook de 9° oost er bij op zat a.maar toen ik de dip s in deze stand had staan ,en ik liet de tv scannen  in de auto set up instelling . Had ik op de 4 satellieten  wel beeld .vreemd he !   Nu moet ik alleen de 23 ° er nog in zien te krijgen  .nu heb ik de andere 3 satellieten  er handmatig ingezet .dat koste me gisteren wel de hele avond ,maar goed dat is zover gelukt .mvg Ricardo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de tv hebt laten scannen in de auto set up instelling en op 4 satellieten beeld had.

Wat is dan het probleem, dan zitten die zenders toch in het geheugen van de tv, want je heb een zenderscan doorlopen.

De volgende stap zal zijn, je favoriete zenders gaan selecteren voor een favorietenlijstje.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Tonskidutch,   mebo870        de auto set up heb ik in de  1 off stand en 2 in de on stand gedaan zoals op de fotos  .daarna kon ik maar een satelliet  weer vinden dat was de laatst gescande sat .  Een dag later heb ik de dip switch op advies  op off off gezet ,en vervolgens  de drie sats er handmatig ingezet  dat lukte,  behalve de 23 ° oost  .het vreemde is dus  dat ik hem middels  de auto set up wel ingescand kreeg ,in de 1off stand en 2 in de on stand .  Maar handmatig  in de off off stand lukt het niet  ?????? Mvg Ricardo.

 

 

 

aangepast door RicardoBelli
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt de astra 23,5 staat er nu ook in ,alleen werkt de canaal digitaal kaart niet  .hiervoor altijd in de vu + duo  gebruikt en daar werk de kaart in de ingebouwde kaartlezer  . In de Panasonic  gebruik ik de modulle met de wereldbol  vreemd dat het niet werkt  de duitse hd plus modulle werkt uitstekend  vreemd ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...