Ga naar inhoud


Satelliet tv


Aanbevolen berichten


Het hoeft niet persé een Spaun te zijn maar ik denk dat je daarmee heel snel je 4 satelliet posities (welke het maximale zijn in de Panasonic smartTV) mooi hebt geconfigureerd.

Zelf heb ik de Triax MFD41D liggen alhoewel die tegenwoordig duurder is dan Spaun.

Maar elke 4in1 gaat werken op je Panasonic TV tuner voor DVB-s2

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probleem is, dat je tv diseqc 1.0 ondersteunt, die 8/1 schakelaar staat in disecq 1.1 of 1.2 mode.

 

Daarom zie je alleen ingang 1 van je schakelaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hall Tonskidutch,  nog even dit er zit op de disecq switch  ook nog een dipswits schakelaar  op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo  hallo allen hier een paar fotos van de switch, inderdaad mebo  870  daar dacht ik dus ook aan dat de emp nagenoeg gelijk is  alleen de roze kleur ,daar moet je van houden . Mvgr Ricardo

20200503_150742.jpg

20200503_150751.jpg

20200503_150816.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hall Tonskidutch,  nog even dit er zit op de disecq switch  ook nog een dipswits schakelaar  op die ik kan verstellen dubbel volgens mij.mvg Ricardo  hallo allen hier een paar fotos van de switch  .  Ik heb de onderste dipswitch ook op off gezet alle 4 satellieten  hebben nog signaal  .maar hoe configureer ik de 4 satellieten  ??....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

ach zo (extra foto zie ik nu pas)

alles links

1.1 AA

2.1 AB

3.1 BA

4.1 BB

 

Dit suggereert dat hij al op combi diseqc 1.1+1.0 staat:

Poort 1 t/m 4: diseqc 1.1 input 1, diseqc 1.0 AA t/m BB

 

Als het op je andere ontvanger gewoon werkte, kan je ook even checken hoe de instellingen daar staan.

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...