Ga naar inhoud



teofiles

Aanbevolen berichten

Beste mensen ik heb een probleem, na het terugzetten van een back up in win 10 krijg ik (2020_03_26 13_49_15 UTC) achter alle bestanden en bij enkele dll bestanden er tussenin is er een programma om dat te verwijderen?

 

Een vriendelijke groet

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat wil je eigenlijk back-uppen? Windows/programmatuur of je data? Normaal zet je die op verschillende partities of verschillende data-dragers. Nu heb ik het gevoel dat bij jou alles op de C-schijf staat. Back-uppen van Windows/programnmatuur of van data is toch een verschillende tak van sport.

Je kunt een renamer programma installeren en dan ook werken met een wild-card (bijv.Advanced Renamer). Doe daar eerst een paar tests mee voordat je echt aan de slag gaat. En zet veiligheidshalve je data op een externe HDD.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je nog een keertje een back-up wilt terug zetten gebruik dan aomei voor back-up en recovery.

Naar mijn mening is er geen beter programma voor back-up en vergeet dat gedrocht van Microsoft.

Je mag trouwens van geluk spreken dat er überhaupt iets terug gezet is.

Programmeurs van Microsoft kunnen nog niet eens met losse handen in een trein zitten laat staan een werkend stuk software schrijven.😛

Als iets zeker is is dat niets zeker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...