Ga naar inhoud


Samsung Blu Ray players stoppen ermee


Aanbevolen berichten

Quote

Tal van Blu-Ray spelers van Samsung lijken ineens te stoppen met werken. Sinds enkele dagen klagen steeds meer gebruikers op het internet over hetzelfde probleem en de reden van de storingen is nog steeds een mysterie.

Sinds vorige week zijn er steeds meer meldingen van kapotte Blu-Ray spelers van Samsung klanten op het net. Onder andere de Samsung HT-J4500, HT-J5500 en BD-J5500 modellen worden verondersteld te worden beïnvloed. Het fenomeen verscheen voor het eerst in de Engelstalige forums in de VS, maar heeft zich sindsdien verspreid naar Europa.

Tijdens de storing worden de spelers verondersteld voortdurend te proberen een gegevensdrager te laden, ook al is er geen gegevensdrager ingebracht. De apparaten zijn niet meer bruikbaar en komen vast te zitten in een soort eindeloze lus, zoals te zien is in de commentaren en verslagen in de ondersteuningsfora en sociale netwerken. Sommige moderatoren in de online forums raadden in eerste instantie aan om de apparaten een paar minuten van de stroomtoevoer af te koppelen of om de "eject"-knop ingedrukt te houden. Volgens de opmerkingen van de gebruiker zou dit het probleem echter niet oplossen.

De redenen voor de technische problemen zijn nog steeds onduidelijk. Er is echter al een verhitte discussie over op het internet. De specificaties variëren van een defecte firmware-update tot een hackersaanval. Een officiële verklaring van Samsung over de mogelijke redenen is nog in behandeling. De ontwikkelaars van de apparaten zijn op de hoogte van het probleem en werken hard aan de oplossing, tot nu toe zeggen ze alleen maar.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zag het bericht ook hier nog even

https://tweakers.net/nieuws/168752/gebruikers-blu-rayspelers-samsung-klagen-over-bootloops.html

 

49 minuten geleden, Penthe zei:

Mijn broertje en vader hadden zelfde model Samsung TV ook beiden in zelfde week kapot ik geloof niet in toeval.

slecht aankoop advies dus aan je familie crazy_001.gif.ea135ef966c0d861391702fb8241f74e.gif

 

geintje

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er gaan wel meer verhalen rond als je even Google gebruikt, wij kopen in ieder geval al jaren geen Samsumg produkten meer.

 

Maar heb het nieuws bericht gelezen en begrijp hieruit dat een automatische update via Internet dit euvel veroorzaakt heeft. Ik gaat er ook vanuit dat nieuwe software eerst uitvoerig getest wordt alvorens deze worden uitgebracht, dan is dit zogenaamde beta testen helemaal niet goed gedaan zo lijkt.

6 minutes ago, Tonskidutch said:

slecht aankoop advies dus aan je familie crazy_001.gif.ea135ef966c0d861391702fb8241f74e.gif

 Nou mijn vader maakte die beslissing toen voor hem en mijn broertje, er zat geen pratende verkoper tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alle Samsung telefoons werken nog wel, zouden ze daar vergeten zijn de einddatum in te bouwen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...