Ga naar inhoud


Airtel Inverto PLL LNB


HansSurfer

Aanbevolen berichten


Het is in ieder geval een lnb door Inverto gemaakt voor het grote internationale bedrijf voor telecommunicatiediensten Bharti Airtel Limited, ook bekend als Airtel, gevestigd in India.


Het gaat waarschijnlijk om een andere uitvoering van de al bestaande Inverto premium pll lnb welke er in single, twin en quad uitvoering is. Voor deze nieuwe lnb valt ook te lezen:
- Single universal offset converter Inverto Pro IDLO-SNS411-OOPRO-OPN - PLL
- Twin universat offset converter Inverto Pro IDLO-TWS411-OOPRO-OPN - PLL
- Quad universal offset converter Inverto Pro IDLO-QDS411-OOPRO-OPN - PLL


Gelukkig is de kopdiameter met 60mm wel kleiner dan de al bestaande Inverto Pro PLL die 69mm is en moeilijk voor multifeed te gebruiken is.
Verder zijn de aansluitingen bij deze serie anders opgebouwd. Waar de aansluitingen bij de bestaande Inverto pro pll versie achter elkaar zitten waardoor de lnb toch wel wat lengte heeft, is deze nieuwe 411 serie compacter. Bij de twin-uitvoering zitten ze naast elkaar, bij de quad-uitvoering twee naast elkaar en twee achter elkaar. Dit maakt deze lnb bijv. erg geschikt voor de Wavefrontier T55 en T90 als de lnb precies boven de draagarmen zit.

Ik denk niet dat deze 411 serie de vervanger voor de Inverto Black Ultra gaat worden.

 

Airtel quad lnb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik zie "made in China" op dat doosje staan.

Dus ik kreeg gelijk rode vlekken in m´n nek.

 

Uiteraard zal men waakzaam moeten zijn als iets "made in China" is. Inverto maakt wel mooie marketing slogan. Op hun verpakking staat "Designed by Inverto in Luxemburg" en op de lnb "made in China". Idem voor Spaun daar staat "Made in P.R.C" om het mooi te verwoorden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...