Ga naar inhoud


Bluetooth verdwenen


moonchild

Aanbevolen berichten

Gaat om een Asus ZenBook UX430UA-GV259T , met krachtige intel cpu.

 

Volgens de specificatie zou deze Bluetooth 4.1 moetenhebben. Maar dit is nergens te vinden. In de bios staat er niets over en is ook niets uitgezet. Er is ook geen  fysieke toets of combinatie voor het uitzetten.

 

Windows is 10, 2004. En kan niet meer terug.

 

Geen Bluetooth in devicemanager, ook niet bij hidden devices.

Niets bij settings en Airplane mode, niets ergens. 

 

Het meest vreemde is dat ik de intel bluetooth driver kan installeren en de-installeren

 

Onder services.msc staan de bluetooth services op aan.

 

Iemand?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Veel te weinig mensen maken een systeem backup.
Ik maak systematisch zo'n backup vooraleer een nieuwe update te laten doorgaan.

Dat doe ik steeds met AOMEI Backupper (free software) en is op een kleine 10 minuten gedaan.
Daarna kan ik in geval van problemen steeds terugvallen door een restore die even lang duurt.

Dat kan ZOVEEL problemen voorkomen !!!!!!!!!!!!

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

of terug naar een vorige versie of wachten op een win 10 update die je bluetooth herstelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder Windows.old kun je niet terug naar de vorige versie, daarvoor zul je dan een eigen backup moeten hebben. Ik zelf heb bij een giveaway een geregistreerde EaseUS Todo Backup 10.6 gekregen en daarmee kan ik keurig backups maken en folders excluden die niet mee moeten of hoeven in de backup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het 2 weken is waarna windows.old gewist wordt want bij mij staat ie er nog van 14-08

maar een systeem backup is wel handig natuurlijk als die ook goed gerestored / teruggezet kan worden, dat moet je altijd ook minstens een keer getest hebben

want met EaseUs ToDo professional ging dat absoluut niet goed en mijn geld was ik daarmee ook kwijt zoals ik al eens op sat4all gemeld heb

naast het feit dat ook clonen van disk niet werkt

dan is Aomei backupper inderdaad echt wel heel veel beter en een backup maken op mijn 2 ssd schijven retesnel

 

dus voorkom ellende met windows bugs bij bepaalde apparatuur en maak jezelf regelmatig een systeem backup om ook een upgrade te kunnen ongedaan maken

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

denk dat het 2 weken is waarna windows.old gewist wordt want bij mij staat ie er nog van 14-08

maar een systeem backup is wel handig natuurlijk als die ook goed gerestored / teruggezet kan worden, dat moet je altijd ook minstens een keer getest hebben

want met EaseUs ToDo professional ging dat absoluut niet goed en mijn geld was ik daarmee ook kwijt zoals ik al eens op sat4all gemeld heb

naast het feit dat ook clonen van disk niet werkt

dan is Aomei backupper inderdaad echt wel heel veel beter en een backup maken op mijn 2 ssd schijven retesnel

 

dus voorkom ellende met windows bugs bij bepaalde apparatuur en maak jezelf regelmatig een systeem backup om ook een upgrade te kunnen ongedaan maken

Microsoft geeft toch echt aan dat het 10 dagen is https://support.microsoft.com/en-us/help/4028075/windows-delete-your-previous-version-of-windows#:~:text=Ten days after you upgrade,can safely delete it yourself.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...