Ga naar inhoud


CCcam 2.30 voor VU arm


Aanbevolen berichten

Is er nou ooit nog een oplossing gekomen voor dit probleem?

De 2.32 doet het nauwelijks, en de Canal Digitaal kaart al helemaal niet.

Bij Open Pli wil men alleen maar dat je CCcam vergeet.

Oscam is prima, maar, ik blijf het irritant vinden dat CCcam het niet meer doet.

Maar hoe ik ook zoek, ik vind nergens een ipk die werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb voor die site geen login. Er wordt echter gesproken over 'several network fixes' en niet over 'tunneled seca card fix'. Dit schijnt voor deze versie ook het probleem te zijn. Verder op het net gezocht en op geen mijn bekende sites een CCcam 2.3.1 gevonden die M7 kaarten 'lust'..

Gewoon OScam erop, Canal Digitaal reader activeren en het loopt 100%. Gebruik je OpenPli dan zit de werkende reader er zelfs bij.. Makkelijker gaat niet..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja, ik gebruik al jaren Oscam, maar, is ook niet heilig...

Om de een of andere reden moet ik in die Vu ARM soms Oscam om de paar dagen herstarten, vraag me niet waarom...

Maar, gaat het niet om, die Oscam / CCcam discussie ga ik niet aan, ik vind het gewoon jammer dat CCcam niet aangepast wordt aan die nieuwe ontvangers MET M7 kaart werkend..

Overigens doet de huidige 2.32 het nauwelijks in mijn nieuwe Vu ARM, alles draait, maar, meestal geen beeld, en, crashen....

 

Blijft jammer, jaren lang Oscam EN CCcam naast elkaar gebruikt, en, de ontvangers met Cccam waren toch net even stabieler...

 

En, nee, ik heb ook geen log in voor die site.

Misschien toch 's lid worden en wat downloaden en proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

stuur eens een mailtje naar mijn prive mailadres en dan download ik hem voor je en stuur via wetransfer.Mss in je handtekening je gebruikte image zetten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze allemaal doorgestuurd.Normaal ontvang je en link in je mailbox

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is juist wat ik niet weet want gebruik het niet. Mss mag ik de download link plaatsen dan kan iedereen zelf beslissen .Weet niet of ik de files van het andere forum ook hier mag plaatsen.

 

link bestanden :)

 

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De discussie OScam versus CCcam is ook niet echt nodig. Iedereen beslist zelf wat hij/zij het liefst gebruikt.

Voor mij (beter gezegd:mijn vrouw) is stabiliteit het belangrijkst. CCcam 2.3.0 is bij mij verdwenen omdat de Viacess ECM's de boel deed vastlopen. Terug naar 2.2.1 was een optie, maar die doet geen Multiple Decoding. De herkomst van de nieuwe CCcam 2.3.1, 2.3.2 is onbekend en ook geen idee wie dit bijhoudt (if any). OScam is volledig Open-Source en wordt door de community opgewaardeerd. Voordeel is dat deze de nieuwere codeersystemen ondersteunen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...