Ga naar inhoud


Picons VTM zenders


Dreeke

Aanbevolen berichten

Bijgaand de picons van de VTM zenders per 31 augustus (zoals vermeld op hun website) in 400*240 (ZZPicons).

vtm3.png

vtm.png

vtm2.png

vtm4.png

  • Like 1
  • Bedankt 2

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, satellitetv zei:

waauw...amazing! Moeten we nu verrast zijn? 🤣

 

 

Er zijn heel wat gebruikers met een Linux ontvanger, die ze kunnen opslaan, eventueel bewerken en in hun picon mapje doen. Ik heb geen idee waar ik jouw waardeloze reactie aan verdien.

  • Like 4

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me meer af waarom onze Stevie-v niet meer reageerde. Nog op OpenPli noch hier op Sat4All...

Heb hem een paar requests gestuurd maar al weken geen antwoord. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben "speciale" plannen met CAZ2. Ze laten niks los, maar ik denk dat we mogen aannemen dat CAZ2 een narrowcaster wordt, bvb een nieuwszender (samen met HLN nieuws ?).

afwachten dus.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Ik vraag me meer af waarom onze Stevie-v niet meer reageerde. Nog op OpenPli noch hier op Sat4All...

Heb hem een paar requests gestuurd maar al weken geen antwoord. 

 

Men heeft steeds mindere interesse in het satelliet gebeuren als hobby.

Zo heb ik gemerkt dat een bekende Duitse webshop sinds een paar weken geen grote schotels van 80cm tot 1,5m niet meer verkoopt en verstuurd.😭

 

aangepast door patje7of9
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jean-Claude zei:

ze hebben "speciale" plannen met CAZ2. Ze laten niks los, maar ik denk dat we mogen aannemen dat CAZ2 een narrowcaster wordt, bvb een nieuwszender (samen met HLN nieuws ?).

afwachten dus.

Ik zie inderdaad ook iets staan als je CAZ2 googled. Ik ben benieuwd, want het is nu eigenlijk beste wel een overbodige zender.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jean-Claude zei:

ze hebben "speciale" plannen met CAZ2. Ze laten niks los, maar ik denk dat we mogen aannemen dat CAZ2 een narrowcaster wordt, bvb een nieuwszender (samen met HLN nieuws ?).

afwachten dus.

Ze hadden zo'n 15 jaar geleden ook plannen voor een nieuwszender zoals "CNN" werd in het nieuws met toeters en bellen verkondigd herinnert ik me nog.🤢

Maar is er nooit van gekomen.

Een nieuwszender voor Vlaanderen alleen?

Ben benieuwd hoe ze dan hun progameering zullen invullen en wat met Kanaal Z dan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het nieuwskanaal bestaat al via HLN.be - men zou het dus gewoon kunnen doorprikken (gezien HLN en vtm tot dezelfde mediamogul behoren).

aangezien dat nog niet gebeurd is veronderstel ik dat men het toch iets groters gaat aanpakken.

maar nogmaals : allemaal veronderstellingen.

kanaal-Z is meer een zakenkanaal met beursgerichte informatie, dan een nieuwskanaal. Ik denk niet dat kanaal Z veel last zal hebben van een nieuwskanaal van DPG.

aangepast door Jean-Claude
stomme autocorrect op deze site

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2020 om 15:28, Jean-Claude zei:

het nieuwskanaal bestaat al via HLN.be - men zou het dus gewoon kunnen doorprikken (gezien HLN en vtm tot dezelfde mediamogul behoren).

aangezien dat nog niet gebeurd is veronderstel ik dat men het toch iets groters gaat aanpakken.

maar nogmaals : allemaal veronderstellingen.

kanaal-Z is meer een zakenkanaal met beursgerichte informatie, dan een nieuwskanaal. Ik denk niet dat kanaal Z veel last zal hebben van een nieuwskanaal van DPG.

 

en wilt Kanaal Z nu deels van de VTM zijn, ze zitten in dezelfde gebouwen en gebruiken de studio's van VTM.

en er zijn al genoeg nieuwszenders, daar zit Vlaanderen niet op te wachten, belgie is te klein voor zo zenders N24 dat voor Brussel en Wallonië uitzend en bij telenet ook digitaal te bekijken is is ook niet veel soeps.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 2-9-2020 om 18:31, egypt zei:

Picons voor de VTM zenders

vtm.png

vtm_2.png

vtm_3.png

vtm_4.png

Kun je deze ook in andere achtergronden maken zoals die van Stevie-v? Zie voorbeeld beneden.. 320x220.

1_0_1_5276_C96_3_EB0000_0_0_0.png

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Kun je deze ook in andere achtergronden maken zoals die van Stevie-v? Zie voorbeeld beneden.. 320x220.

1_0_1_5276_C96_3_EB0000_0_0_0.png

 

Formaat 320x220 ?
Deze zijn bijvoorbeeld 220x132

vtm.png.77730b663a9bdcef15e681baa3107eb4.pngvtm2.png.95f344b5ae5b91bd0e9ce2c3b887110f.pngvtm3.png.0bc19981d2966663f9039f18a8a953c6.pngvtm4.png.db15b38b0673b7e3a0dcd6ebd24382e2.png

vtmhd.png.ac896b5d56614f32112a8e53ceb1ffe0.pngvtm2hd.png.d1f866bdef4ebb4910314432ad58bd88.png

 

Picon uit jouw bijlage (100x60) lijkt op de 'dark.on.reflection picons'
Die kan je in verschillende formaten downloaden als SRP of SNP

 

Link 1 - picons - github
https://github.com/picons/picons/releases

 

Link 2 - picons - openpicons
https://openpicons.com/picons/

 

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...