Ga naar inhoud


Opnemen in de cloud met CD App


marcow

Aanbevolen berichten


Zal met rechten te maken hebben; alleen de Nederlandse zenders zijn binnen een week terug te kijken. Via gemist of je zelf opgenomen cloud versie.

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom moet je ook je eigen apparatuur gebruiken! Met een losse kaart.. De providers proberen je steeds meer te knijpen. Veel vangen en niks meer mogen.. In die gesloten troep had je nooit moeten stinken. Te belachelijk voor woorden dat je anno 2020 niks meer zelf mag opnemen en bewaren. Digitale techniek en terug naar de mogelijkheden van 1973.. Als CDS/TVV de losse kaarten uitzet kun je meteen opzeggen! Zelfde vuiligheid halen ze uit met HbbTV...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, HenkRood zei:

Zal met rechten te maken hebben;

Heeft het.

Ook de Duitse zenders bijvoorbeeld kan ik niet herbekijken of middels die pC web-app ZiggoGO opnemen, maar wel weer op de mediabox NEXT zelf (in the Cloud).

Per provider zijn rechten verschillend voor doorgeven van HD en/of SD programma's uit het buitenland. Gelukkig heb ik nog een groot aantal FTA zender via de schotel.

 

Één Binnenmarkt, maar iedereen doet maar iets m.b.t. dat doorgeven op kabel op satelliet op terrestrisch.

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals we ook al reeds gesproken hebben over programma's opnemen op externe schijf zal ik dit waarschijnlijk ook niet lukken om op te nemen dankzij hun HDCP beveiliging, ze mogen er fier op zijn! Ik heb er al lang mijn zin niet meer op gezet om programma's te gaan opnemen, tegenwoordig kijk ik gewoon wat er op dat moment op tv is, ik denk niet meer aan opnemen.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...