Ga naar inhoud


Bentley bouwt Blower voor niets?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, alias haha zei:

en er ook volkswagen motoren in liggen,

als je nu de fotoreportage had bekeken dan zou je dat niet geschreven hebben inzake de reconstructie van een Bentley Blower

daar ligt een compleet nagebouwde 4,2 liter Bentley motor in

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 uur terug, alias haha zei:

Aangezien het een luxe volkswagen is, en er ook volkswagen motoren in liggen, zullen die kosten en uren nogal opgeblazen zijn.

Volkswagen heeft Bugatti, Bentley en Lamborghini in hun zak en die ontwikkeling zal heus niet alleen voor bentley zijn.

De kostprijzen zullen ze ook wel op die verschillende bedrijven wegschrijven.

Hebben we het over dezelfde wagen?

 

Bentley heeft voor het eerst in 90 jaar weer een 'Blower' gebouwd.

Het geheel is ook volledig met de hand gebouwd. Alles op basis van de originele bouwtekeningen, uiteraard. Ook de motor is volgens Bentley 'een exacte replica' van de motoren die in de oer-Blowers lagen.

 

https://www.bentleymedia.com/en/newsitem/985-bentleys-iconic-1929-team-blower-to-be-reborn-with-12-strong-continuation-series

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In 1930 koste een Blower $ 1.450

Juni 2012 werd bij Bonhams een exemplaar geveild voor £5,042,000,--

 

Dat noem ik een record.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 10-12-2020 om 08:13, ceesv zei:

Tot 2030 zullen ze die 12 wagens toch wel verkocht hebben?

 

In de komende jaren zal duidelijk worden dat massaal electrisch rijden niet haalbaar is, noch het milieu spaart.

Inderdaad. Alles, of toch bijna alles wat er in zo'n elektrische auto zit en niet in een conventionele is energetisch duurder en uiteindelijk schadelijker voor het milieu.

Ook de banden en remmen hebben het zwaarder te verduren door bv snellere optrektijden, zwaardere last (auto weegt gemiddeld 30% meer dan een ontploffingsmotor auto) Dus zelfs bij gewoon start en stop toch meer wrijving van remmen en banden (deze laatste op de weg waar men rijdt).

De fabricatie van de energie zelf is ook nog te vervuilend. Zelfs als we volledig op wind zouden zitten, dan nog. Er zijn berekeningen gedaan die alles in acht genomen, van het delven ( of recycleren ) van de materialen die nodig zijn, het maken, transport, onderhoud, en weer verwerken na uit dienst te zijn, die aanwijzen dat een windmolen vandaag meer vervuild dan gasinstallaties waar stroom wordt opgewekt. Als ik met een auto rij met verbrandingsmotor. En die heeft airco, maar die airco laat het afweten, dan is dat in de zomer niet aangenaam rijden. Maar bv een Tesla waarbij de airco het laat afweten moet hersteld worden. De airco staat namelijk ook in voor de koeling, wat zeg ik, de noodzakelijke koeling van de batterijen. De regering in de UK, en alle regeringen zullen nog wel op hun stappen moeten terugkeren. PAS OP begrijp me niet verkeerd. Ik sta achter betere zaken voor het milieu en dat voor de volle 100%. Maar onhaalbare zaken moet je niet aan wetten linken. Daar moet je meer centen voor op tafel leggen als regering om de haalbare stappen te halen. Mijn idee. 2030 nog 9 jaar ( op de datum van dit schrijven ) nooit, maar dan ook nooit is dat haalbaar. Ik zie eerder mensen op Mars lopen dan die enkel nog Volta power cars in the UK.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Denisdaf zei:

PAS OP begrijp me niet verkeerd. Ik sta achter betere zaken voor het milieu en dat voor de volle 100%.

 

Niet autorijden is nog veel schoner voor ons milieu en dat hebben we afgelopen jaar wel gemerkt. Net zoals niet vliegen en niet vuurwerk afsteken.

Helaas hebben we aan die houding een broertje dood en doen we alles wat maar mogelijk is om wel lekker te vervuilen.

 

Een vliegtuigje kopen omdat het in de aanbieding was om eens naar Brazilië te vliegen... :sick:

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...