Ga naar inhoud


Beste 4k receiver obv linux voor weinig!


ae-sat

Aanbevolen berichten

Beste mede sat-viewers,

Ik kijk al jaren via een nostalgische Dreambox 800SE, naar sat-tv.  Ik kan er goed mee overweg en zenderlijst updaten gaat prima.

Ik heb een interne share via OScam. Ik wil eigenlijk wat nieuws, het liefst 4k maar wel met de zelfde gemakken als de oude dreambox.

Als laatste wil ik er niet veel geld aan uitgeven, voor 50 euro moet je toch wel een beetje receiver (mag 2e hands) kunnen bemachtigen, toch?

 

Wat raden jullie mij aan?

 

Ik volg niet al het laatste nieuws op receiver gebied en daarom roep ik jullie hulp in!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor €89 koop je een leuke snelle box. Nooit meer de kwaliteit van de DM800 maar daar is de prijs naar...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch altijd grappig met deze topics, ze willen altijd het beste maar het mag niets kosten.🤢

En na enige tijd werkt die goedkope box niet meer en dan komen zie hier klagen.

Als je het budget niet hebt begin er dan niet aan of spaar de nodige centen voor wat betere kwaliteit ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwaliteit betaald zich maar als je toch weinig geld hebt of er wil aan uitgeven is mss een VU+ zero 4k een optie.Heb je een goede box voor 100 euro.Of je dan hetzelfde kan is de vraag die jij je moet stellen. Je rijd ook niet met een ferrari voor de prijs van een 2 PK. Zoals gezegd  : mag het er niet af ,blijf er dan vanaf :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...