Jump to content

Versie 20H2 van W10 Home

Spotvogel
 Share
Followers 0

Recommended Posts

Hier werkt het ook maar sinds de update heeft radeon software host application een zeer hoge cpu en die moet ik dus in de taskmanager uitschakelen, voor de rest nog geen andere rare dingen gezien.

SAB Titan 4 Combo
Movie Cube S850H - Full HD Recorder/Mediaplayer + Dual digital HD tuner + 2TB HDD
Xiaomi Mi Box 3  -  Panasonic TX-P42UT30E

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

niks van gemerkt, maar ik heb ook geen stopwatch :grin:

staat er al een maand lang op

Ik heb een AMD chipset en daar maakt Microsoft vaak een potje van, hier staat de update er ook al ruim 3 weken op. We zullen gaan zien wie het probleempje oplost AMD of Microsoft.

SAB Titan 4 Combo
Movie Cube S850H - Full HD Recorder/Mediaplayer + Dual digital HD tuner + 2TB HDD
Xiaomi Mi Box 3  -  Panasonic TX-P42UT30E

4 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dat klopr, meerdere keren last van gehad, zou met de laatste update verholpen moeten zijn wat nu dus afwachten is.

Zelfs een harddisk vervangen en backup teruggezet en achteraf bleek de harddisk geen fouten te hebben dus die ligt nu ergens als reserve in de kast.

Ook het automatisch installeren van updates uit geschakeld.

• V.I.P.

kan staat er bij !

dat ligt aan van alles en dus de hardware en stuurapparaten vermoed men

ik heb het op mijn HP's niet gezien

en die update is er bij mij nog niet zo lang omdat veel voor deze hardware pas aangeboden wordt als het in orde is

Intel inside

Groovy Feeling

Fluke

• Moderators

Idem bij mij.

Ik heb een groot aantal computers / laptops onder beheer, ik zie die Update regelmatig voorbij komen maar er zijn nog steeds apparaten die hem niet gehad hebben.

Uitval heb ik niet gezien, maar chkdsk wordt niet gebruikt, de meeste computers worden in de cloud gebruikt en hebben ssd's aan boord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• V.I.P.

Ja waarom ook? Op DOS 3.1 gebruikte ik het ook al zelden. :grin: 1992 op de Compac 386

De Computernerds in ons bureau zeiden altijd dat je schijf sneller werd als je dat regelmatig uitvoerde.

Menig fabeltje hebben we iets te lang geloofd.

En die Update/Upgrade W20H heeft me beslist geholpen onder de motorkap maar ik kan niets vergelijken als gebruiker dat beter is.

linkje in t engels

Groovy Feeling

Fluke