Vu Ultimo 4K nieuwe image installeren lukt niet
-
Wie is er online 0 leden
Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Hoogie
Hallo allemaal,
Ik heb sinds dit weekend een draaibare schotel geplaatst aan mijn VU+ tuner. Het gaat me hoofdzakelijk om de freesat kanalen op 28 graden oost te ontvangen.
Helaas krijg is nauwelijks EPG data te zien in mijn GUI. Van mijn kabel provider Ziggo krijg is een dag of 6 EPG te zien, maar op de Freesat kanalen maar 1 programma in de toekomst.
Ik heb EPGrefresh geïnstalleerd en ook EPGimport draait. Ik heb de freesat optie geselecteerd en als ik dan een handmatige install doe, dan zie ik ook honderden zoniet duizenden update regels binnenkomen, maar dat maakt in de EPG lijst van de freesat kanalen niet uit. Ik blijf daar slechts 1 programma in de toekomst zien.
Ik heb de epg.dat file verwijderd nadat ik met "init 4" enigma2 gestopt had. Na een nieuw start zag ik ook weer een nieuw epg.dat file gemaakt worden met een andere grootte dan de oorspronkelijke, dus ik denk dat er een nieuwe epg data is opgehaald.
Weet iemand hoeveel epg data de freesat kanelen op 28 Oost hebben? Dat zal toch wel enige dagen zijn?
WIe kan me helpen voor deze kanalen de epg werkbaar te maken (dus minimaal een paar dagen in de toekomst)?
Alvast bedankt.
-
Door wgm50
Sinds zaterdag plotseling geen abonnee zenders meer van Ziggo. Midden in een programma ging hij op zwart.
Het is na van alles proberen nog niet gelukt ze terug te krijgen.
Weet iemand wat er mis kan zijn?
-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen