Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
wgm50

Geen zenders Ziggo

Aanbevolen berichten

Sinds zaterdag plotseling geen abonnee zenders meer van Ziggo. Midden in een programma ging hij op zwart.

Het is na van alles proberen nog niet gelukt ze terug te krijgen.

Weet iemand wat er mis kan zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@wgm50,

Apparaat helemaal resetten, een paar minuten af van het stroom.

Daarna opstarten, gr.

Zilverster.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Zilverster:

@wgm50,

Apparaat helemaal resetten, een paar minuten af van het stroom.

Daarna opstarten, gr.

Zilverster.

Heb ik gedaan, 10 minuten de stroomkabel eruit.

Opnieuw opgestart, maar het probleem blijft hetzelfde.

Ik ben bang dat het aan de instellingen ligt, maar als leek weet ik niet waar ik moet zoeken.

Wat nu?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei ceesv:

Gebruik je een irdeto kaart en een softcam?

Vu+ Ultomo 4K, DVB-S2 dual-, DVB-C/T2 dual, Vti, Oscam.

Oranje Ziggo Irdeto kaart, Ziggo kabel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zal een log moeten plaatsen van je softcam, om te kunnen zien wat er fout gaat.

Hoe is je softcam indertijd geconfigureerd geworden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Smartcard in een originele ziggo decoder plaatsen. Dan stroom op die ziggo decoder zetten (dus een cold start geven met die kaart erin). Op RTL4 HD zetten en wachten totdat je beeld hebt. Dan weer terug stoppen in je oscam.

aangepast door Dimmie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het werkte een aantal weken prima en ineens... zwart.

Maar de fout is (hopelijk) gevonden. Blijkt dat Ziggo mijn kaartnummer per abuis heeft afgesloten. Kom daar maar eens op!

Opnieuw invoeren kan niet, ik krijg een nieuwe module met smartcard, alsof ik voor het eerst een module besteld heb.

Over een paar dagen krijg ik hem. Ik laat hier nog wel even weten of alles goed is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En inderdaad, met de nieuwe module/smartcard werkt alles weer zoals het hoort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

thanks, voor de update van je verhaal...

het komt dus voor dat de smartcard, spreek kaart en/of CI-Cam stuk gaan (voor de zoekfunctie geen "beeld op" zenders)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door RAL9001
      Beste forum leden,

al geruime tijd ben ik trotse eigenaar van de Dreambox one UHD. Deze heb ik speciaal voor recreatief gebruik, lees op de camping, aangeschaft vanwege haar afmetingen, goede prestaties en mogelijkheden. Ik heb de dreambox one voorzien van Newnigma2 als extra's onder andere EMC en Kodi 19, waarbij Kodi 19 het meest voldoet aan mijn verwachtingen. 

Thuis maak ik naast Ziggo (UPC Horizonbox) ook gebruik van de schotel echter hier gebruik ik de SAT decoder van de TV voor,  dit werkt overigens prima.

Nu is mijn oog gevallen op de, over ongeveer twee weken beschikbaar, VU+ DUO 4K Second Edition. Ik lees over de eerste editie veel positieve verhalen, wat mij het meest aanspreekt is de mogelijkheid om Ziggo te integreren. De VU+ kan als PVR de veranger worden voor de Horizonbox en de SAT decoder in de TV.  

De VU+ Duo 4k SE is het slagschip van VU en daar betaal je dan ook voor maar voordat ik zo'n investering wil doen zou ik wel wat meer willen weten over de mogelijkheden en onmogelijkden met betrekking tot het integreren van UPC(Ziggo) en Canaal Digitaal. Dan met name natuurlijk UPC(Ziggo) want bij Canaal Digitaal heb ik er alle vertrouwen in dat dit gaat werken.

Mijn vraag aan jullie als de experts op dit gebied;

is het mogelijk om UPC(Ziggo) werkend te krijgen op de VU+ Duo 4K? (ik heb een foto bijgesloten van de huidige CI+ Module en de kaart, ja helaas het UPC logo 😉 )
      Indien het niet direct mogelijk zou zijn om de CI+ module in de VU+ Duo 4k werkend te krijgen, zijn er dan alternatieven mogelijkheden met CCCam? 

Ben benieuwd naar jullie ideeen op dit vlak.

Grt Ronald.

• Door hollander95
      beste leden , weet iemand misschien hoe kun je ziggo instellen op zgemma H9 T op opentv image .
      Alvast bedankt
    • Door michaelangelo
      Hallo hobbyisten,

Is een Ziggo kaart locatie gebonden. Ik heb mijn kaart werkend thuis. Mijn ouders niet. Nu wil ik haar kaart uittesten op mijn box bij mij thuis. Is dit mogelijk?
    • Door Tonskidutch
      bron totaaltv 28 juli 2020

begrijp het echter niet helemaal omdat ik in mijn zenderlijst France 4 en France Ô helemaal niet zie staan en nog nooit heb kunnen kijken.
    • Door Chewbacca
      Hallo mede satters en Tv fanaten,

Onlangs kreeg ik de vraag hoe je de Ziggo GO app op een Panasonic Tv kan zetten. Het toestel is 3 jaar oud en heeft een aantal voor in gestelde app's
      Is aangesloten op het internet maar, de browser die erin zit is Firefox. Heb er nagekeken maar, met geen mogelijkheid deze app vooralsnog niet op te krijgen.
      Iemand enig idee? Want het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.

Alvast dank voor het mee denken.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.