Ga naar inhoud


Duo2 gaat steeds naar deepstandby na opname gepland door app


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Dit probleem heeft me al grijze haren gekost en heb het nog nooit opgelost gekregen. Hopelijk via deze weg...

 

Opname inplannen via de Duo2 zijn eigen EPG of via CoolTVGuide laat de opname mooi afronden en ontvanger gaat standby. Je kan ergens in de settings ook instellen of ie dan een andere handeling verricht, maar dat staat op automatisch dacht ik.

 

Plan ik een opname via de app op m'n iPhone dan wel iPad, of via de webIF, dan gaat de ontvanger steevast naar deepstandby na afloop van de opname. 

Ik vind nergens hoe dat gedrag aan te passen.

hetzelfde gebeurt als ik via Kodi een opname bekeken heb en wis. Direct deepstandby. 

Weet iemand die setting staan? (Ben er nog eens mee bezig geweest, maar nooit gevonden 🥴)

Ontvanger draait op VTI14

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


openwebif - autotimer - kijk bij na afloop wat er staat

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

afbeelding.png.4eb2c02f3d1ddf3a8bb5277d0baa1b5c.png

ff kijken bij : na afloop

afbeelding.png.9fae0bfb848d439d704249de34a601c0.png

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou moeten zoeken of het in de nieuwe ook ergens staat maar daar ontbraken destijds nog delen en functioneerde niet goed

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik adv jullie adviezen ontdekt heb:

Stel ik een timer in (autotimer of gewone lijkt weinig uit te maken) via de EPG op de ontvanger zelf staat bij "Na afloop": Niets. Foto van VTM Nieuws is zo eentje die dagelijks opgenomen wordt en die heb ik via de gewone EPG op het toestel zelf gemaakt.

Zoals Tonski me opdroeg: maak ik middels de app op de iPad of via de Webif een opname aan, staat er standaard "Na afloop": Auto. (bijgevoegd voorbeeld van reizen Waes) Die "auto" lijkt de box in deepsleep te brengen.

 

Nu was ik deze voormiddag enkele opnames aan het verwijderen middels de webIF. Ik heb dat erg snel na elkaar gedaan. Toen ik tien minuten later ging eten zag ik dat de box weer in deepsleep stond... Dit gebeurt zoals gezegd ook als ik opnames verwijder middels Kodi.

Schermafbeelding 2021-01-03 om 13.33.00.png

Schermafbeelding 2021-01-03 om 13.32.33.png

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits ik verder van VTI14 vrij tevreden ben, ben ik wat terughoudend om een upgrade te maken naar VTI15. 

Iemand toevallig een idee of dat zich bij VTI15 ook voordoet? 

 

Ik kan sowieso de vraag op het VTI forum ook stellen... Beste Duits proberen boven te halen 😆

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Maak gewoon een full backup en dan probeer je 15 eens.

 

das uiteindelijk ook weer waar. 

Ik heb er tijdens de eerste lockdown in maart uren ingestoken om het apparaatje eens terug up to date en goed werkend te krijgen. Had niet veel zin om alles opnieuw te doen, maar die schitterende mogelijkheid uiteraard vergeten.

 

Wellicht heb ik morgen een uurtje vrij. Als er van het VTI forum niks komt volg ik jouw suggestie en zal rapporteren 🙂

  • Like 1

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...