Ga naar inhoud


vraag over een broekmaat


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ja, heren..niet lachen maar IJzerbout zit met een probleem.

ย 

Ik ben de laatste paar dagen vanwege domheid uit 3 broeken gescheurd. En wel bij de knieen.

Dus nu moeten er nieuwe komen.

Omdat vanwege de Corona alle winkels gesloten zijn wil ik dat online doen. Het gaat dus om de maat.

Ik heb hier 2 oude broeken die passen. In de ene broek staat 56 in de andere broek 40/32.

Bij de online winkel kan ik zowel maat 56 bestellen maar ook maat 40/32 voor dezelfde broek.

Wie kan mij het verschil uitleggen?

Mijn vrouw komt er ook niet uit.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maat 56 is Europees waarschijnlijk. 40/32 is een maat die wordt gebruikt bij spijkerbroeken. Het is een combi van lengte en wijdte (W=40, L=32). Maat 56 is jeansmaat 40 (W)

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak hebben online kleding winkels(goede) een tabel op hun eigen site voor de maten waarmee je dan kunt bepalen welke broekmaat je nodig hebt. Ik heb 2 weken terug 2 lange broeken online besteld aan de hand van het onlineย tabel van de winkel zelf en de broeken zitten precies goed. Ik zat namelijk met precies hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

En wel bij de knieen.

ย 

Yeah right!

ย 

De knoop en rits zullen wel niet meer dicht gaan ๐Ÿ˜‚

ย 

Bertus Staigerpaip

ย 

ย 

aangepast door Psychosammie
  • Haha 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

ย 

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gewoon door de knie heen.

Normaal draag ik graag korte broeken in mijn vrije tijd en dan heb je dat probleem niet.

Ik draag altijd katoenen lange broeken op mijn werk. Jeans zijn veel te warm.

Met de Dishdashda heb je dat probleem van kapotte broeken ook niet trouwens. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

De broek op de foto, die gaat de Nanny onder handen nemen en wordt weer mooi hersteld.

Dan heb ik nog een broek voor het klussen thuis.

Screenshot_20210123_075136.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...