Ga naar inhoud


TV Vlaanderen met VU+ Uno 4K SE


rolifant

Aanbevolen berichten

Natuurlijk kun je de sleutels overdragen naar je VU+, maar dan moet je die eerst vinden! Je box moet uitgelezen worden en dat is géén sinecure (en dus errug prijzig)

 

Een CI module kan slechts één stream verwerken. Dus opnemen of kijken. Feitelijk koop je daar geen dikke bak met FBC tuner voor. Probeer een losse TVV kaart op je naam te zetten. Een CI is waardeloos voor onze hobby.. Je moet gaan klooien met achteraf decoderen in standby, opnemen met ECM in de stream.... Echt naadje...

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

20 minuten geleden, Mimisiku zei:

Natuurlijk kun je de sleutels overdragen naar je VU+, maar dan moet je die eerst vinden! Je box moet uitgelezen worden en dat is géén sinecure (en dus errug prijzig)

 

Een CI module kan slechts één stream verwerken. Dus opnemen of kijken. Feitelijk koop je daar geen dikke bak met FBC tuner voor. Probeer een losse TVV kaart op je naam te zetten. Een CI is waardeloos voor onze hobby.. Je moet gaan klooien met achteraf decoderen in standby, opnemen met ECM in de stream.... Echt naadje...

Ik belde naar TVV vorige week en daar deden ze heel moeilijk. Ze willen me geen losse kaart zenden, vrees ik. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover mij bekend doen beide organisaties daar al enige tijd niet meer aan mee. Zij willen enkel nog hun eigen hardware laten gebruiken of eventueel hun CI module. Dan hebben zij nog een lange weg te gaan. Tenzij natuurlijk online TV kijken via hun hardware sneller doorgevoerd wordt. Dan heeft de gebruiker geen echt alternatief meer. Dan zal het hen nog wel meer klanten gaan kosten.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch niet.. Via de klantendienst is me gezegd dat er geen NIEUWE losse kaarten worden geleverd. Oude Seca3 kaarten overnemen middels contractformulier en evt. SEPA domiciliërings formulier doen ze nog WEL... Het wordt alleen steeds lastiger om er één te vinden.. Eigenlijk 1:1 gelijk met de condities van CDS....

 

Ben ook heel blij nog losse kaarten te hebben....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas andere ervaringen. Anders had ik die al lang overgedaan. 
Ik maak mij er geen zorgen meer over want CD is over en uit hier in huis. Bevalt mij prima zo met Ziggo basis.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar... Mijn kaarten heb ik eerst verkregen via ruil (TVV voor CDS). Later werd bekend dat je als NL ingezetene kon abonneren op TVV en v.v. Heb de kaart toen overgenomen en was dan zelf abonnee van TVV. Begin vorig jaar op gelijke wijze een kaart overgenomen. Heb nu gewoon twee TVV kaarten op mijn naam....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien wel. Met een overnameformulier door de voormalige kaarthouder zou dat in een poep en scheet geregeld kunnen zijn.

Maar, kijk uit want als er nog iets betaald moet worden door de vorige eigenaar lukt het zowiezo niet.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat lukt ALS je tenminste akkoord gaat met de vereffening van de openstaande kosten. Maar als dat een flink bedrag is zul je dat wel laten....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet heel moeilijk. Als iemand besluit om te stoppen vanwege het oneens zijn met het gedoe van CD en bijvoorbeeld het (voor)laatste abonnementsgeld niet heeft voldaan en CD besluit deze kaart op zwart te zetten daardoor. Zo creëer je een tegoed op die kaart.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon een TVV kaart overnemen. Bleek een 3- maanden achterstand te hebben.. Als ik die betaalde kon de kaart overgeschreven worden.. Is wel een jaar of 5 geleden inmiddels...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de gulle feedback.

 

Ik moet wel toegeven dat ik niet goed weet wat te doen nu. Ze boden mij een nieuwe box aan voor 20 euro, maar ik veronderstel dat die met een kaart komt die je evenmin  kan gebruiken in een VU+.

 

Het aankopen van een losse kaart is misschien wel het makkelijkste, maar met mogelijke addertjes onder het gras.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Ik kon een TVV kaart overnemen. Bleek een 3- maanden achterstand te hebben.. Als ik die betaalde kon de kaart overgeschreven worden.. Is wel een jaar of 5 geleden inmiddels...


Ja zeg. Vijf jaar geleden kon dat inderdaad nog probleemloos. 😉

Ik heb het over een ervaring van maximaal 6 maanden geleden, zo uit mijn hoofd.

 

10 jaar geleden kon je ook nog voor € 80.- per jaar kijken op een kaart zonder beperkingen. 🤭

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...