Ga naar inhoud


TV Vlaanderen met VU+ Uno 4K SE


rolifant

Aanbevolen berichten

door al die beperkingen zullen ze lekker uitdoven want er is zoveel meer mogelijk op andere manieren.Bied een degelijk pakket aan bv 180 euro per jaar en vrije box met 4 streams (mogelijk tegelijk decoderen) op de kaart.Dan heb je veel klanten en share is op een andere manier te blokkeren. Hun brakke boxen zij  geen reet waard en je  kan niks van degelijke bouquetten aanmaken of bewerken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn tweede kaart heb ik nog minder als een jaar hoor....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een overname formulier en mits geen onbetaalde schulden op de kaart in principe wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, rolifant zei:

Een domme vraag misschien, maar als ik een losse kaart bemachtig, kan ik die gewoon heractiveren onder mijn eigen abonnement? 


Er liggen ongetwijfeld her en der in NL nog wel niet geregistreerde kaarten. Die kan je gewoon registreren. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS heeft het hier over TVV en niet CD

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zou een advertentie kunnen plaatsen op Begische tweedehands sites en wellicht Belgische verdelers... Ze zullen er vast zijn, maar de tijd dringt wel... Ze weten inmiddels wat die kaarten waard zijn...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dan twee thema's die het problematisch maken.

De aanschaf kostprijs voor een versleten smartcard + de te verwachten levensduur dat deze S3 smartcard nog ondersteund gaat worden.

 

Canal+ die inmiddels de TVV en CDS heeft opgekocht van M7 wil toch verdienen aan het abonnement en zal in de lijn der verwachtingen hun settop boxjes met ingebouwde conditional access gaan uitbouwen.

Zolang je een losse S3 smartcard voor de "normale" prijs kunt scoren moet je dat gewoon doen.

Maar ik ben er absoluut tegen dat die tweedehandsprijs voor dergelijke kaartjes nu alleen maar voor de beter verdienende weggelegd worden.

 

30€ maximaal

afgezien ervan of die nog werkt

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra de losse kaarten verdwijnen t.g.v. CI of (nog erger) embedded, dan ben ik er weg.. CDS is er al uit omdat ze nu minder zenders bieden dan de simpele kabel.. Extra IPTV abo's vertik ik... Joyne is er vanwege de vrouw.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo met kaart gaat dan nog.... En prima te delen in huis met 10 DVB-C tuners...

 

Mogelijkerwijs komt er een oplossing voor ORCA, je weet maar nooit wat de toekomst brengt...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen voor CDS. En nog straffer!! Deze kaarten worden niet meer geactiveerd voor nieuwe klanten. Net als TVV. Nieuwe klanten uitsluitend met Viaccess. Hetzij in een brol MZ hetzij de CAM701.

 

Enige optie is nog contractovername of gewoon geen TVV nemen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Mimisiku zei:

Alleen voor CDS. En nog straffer!! Deze kaarten worden niet meer geactiveerd voor nieuwe klanten. Net als TVV. Nieuwe klanten uitsluitend met Viaccess. Hetzij in een brol MZ hetzij de CAM701.

 

Enige optie is nog contractovername of gewoon geen TVV nemen. 

Ok dank voor de info.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...