Ga naar inhoud


data tracking per App overzicht:


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Daarom ook nooit een App installeren als je de info ook via de website kunt krijgen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet eens een smartphone... ten eerste voor de veiligheid, en dan ook omdat ik gewoon geen enkele meerwaarde voor mezelf zie tegenover een laptop.

Bellen gaat met een gewone mobiele telefoon prima, en het apparaat kost slechts een fractie van wat ze een smartphone kost. 

Maar blijkbaar zijn er veel fans van smartphones...

  • Haha 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Sverige zei:

ten eerste voor de veiligheid

 

???

 

Voor de veiligheid heb ik geen portemonnee meer bij me.

Ik betaal alles via de NFC mogelijkheid en Google Pay. Evenals PayBack

Ben ik thuis, dan kies ik op mijn SmartPhone of ik via GSM wil bellen of het normale vaste net via de Fritz Smart App.

Mijn afspraken staan allemaal in mijn Kalender. Loopt allemaal synchroon met mijn desktop en/of notebook

Notities via mijn Notes App

Rekenmachine

Metro rijden met de NOL App en NFC

QR en Bar Code scanner en COVID19 App

Banking Apps, PayPal via de betreffende Apps.

Nieuws via de App lezen/kijken.

Als ik onderweg ben kan ik thuis de beveiligingscamera´s zien of de verlichting aan en uit....noem maar op.

Shazam/Soundhound

Foto´s in goede kwaliteit en Video´s

WhatsApp

 

Sverige, zonder SmartPhone ben je niet meer van deze tijd.  Het is 2021


 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sverige zei:

ten eerste voor de veiligheid

 

Het probleem zit meestal tussen stoel en toetsenbord.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veiligheid, inderdaad.

Volgens mij, en uiteraard kan ik achterlopen op de feiten, of gewoon de boel fout inschatten... maar dat maakt niet uit, het gaat over mijn gevoel van veiligheid, en dat is wat voor mij telt.

Ik ga er vanuit dat een mobiele telefoon gevoeliger in voor het ongeoorloofd binnendringen door "derden". Zeker voor bankzaken is dat voor mij dus een grens die ik voorlopig althans, niet overschrijden wil. Zit je met je eigen data te werken als je onderweg bent, zal het bv minder erg zijn dan dat je een wlan netwerk van bv de winkel waar je bent gebruikt. Maar alles bij elkaar is het voor mij een ontzettend groot risiko wat ik niet bereid ben te nemen.

Je schrijft daar Whatsapp... dat is een application van Facebook....... een zeer onbetrouwbaar bedrijf, wat al meermaals bewezen is in diverse tv docu's...

Maar ieder doet uiteraard wat hij of zij denkt dat OK is... kan je er zelf mee leven is het goed. Maar voor mij is de veiligheid echt in het gedrang met zo een smartphone.

 

En bovendien...... ik zie het nut niet in van zo een apparaat... voor mezelf bedoel ik dus, voor anderen kan ik geen oordeel geven, al vraag ik me soms bepaalde dingen af.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...