Ga naar inhoud


Afspelen mini DV bandjes


marcow

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Heeft de afspeel recorder de mogelijkheid de tracking met de hand na te regelen?

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt dit niet aan de bandjes zelf (oud?) of aan de hardware (vuile koppen?). Ik heb ook lange tijd mijn camcorder niet gebruikt en bij het afspelen van oude bandjes kreeg ik strepen en blokjes, maar na een tijdje kwam alles goed. Alsof het bandje in het begin de koppen aan het reinigen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een foto van de streepjes op het beeld kan ons extra informatie geven wat er aan de hand is.

 

Koptrommel aarding die vervuild is kan ook streepjes geven.

De bandloop, kan bij verschillende recorders soms niet gelijk zijn, een bandgeleider kan scheef staan, of de hoogte van die geleider niet juist ingesteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog even getest met gewone oude bandjes die ik nog had ( geen HD  ) en die speelt hij goed af  ( merk Panasonic).

De bandjes die problemen geven zijn Sony bandjes  die zijn opgenomen met een Canon camrecorder

Ik heb zelf een Panasonic camrecorder .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...