Ga naar inhoud


Irdeto 0604 smartcard en FBC tuner


Sat_marc

Aanbevolen berichten

De laatste tijd neem ik steeds meer programma's op zodat ik later snel door de reclame kan spoelen. Soms wil TV kijken en 1 of 2 andere programma's opnemen. Ik zit te denken aan een ontvanger met FBC kabeltuner, OScam en mijn oranje Irdeto 0604 smartcard.

 

Ik vraag mij echter af of de kaart toestaat dat er 3 ecm aanvragen in korte tijd komen. Gaat de kaart misschien in strafmodus? Of is het ongelimiteerd en kun je 8 virtuele tuners in theorie volledig inzetten? Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan je uit ervaring vertellen dat de 0604 kaart dit prima aankan! De 'strafmodus' bestaat alleen bij M7 Nagra kaarten met ROM revisie L48 en hoger. De Ziggo 0604 is een Irdeto kaart en kent dit systeem niet. Ik heb speciaal voor dit doel vorige zomer mijn DM8000 vervangen door een VU+Ultimo4K met 10 kabeltuners. Werkt uit de kunst! 

Overigens kent Irdeto ook zo'n procedure maar daar heet het 'SurfLock'. De Ziggo Irdeto 2 kaarten hebben dit echter niet....

Wat je wil gaat dus prima lukken (overigens ook de 0606 kaarten van Ziggo)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

De Ziggo Irdeto 2 kaarten hebben dit echter niet....

 

De Ziggo Irdeto 2 kaarten hebben dit echter NOG niet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er niet is, is het er niet... Dan heeft het woordje NOG toevoegen niet zoveel zin... Wat ik gelezen heb is SurfLock een optie voor Irdeto3.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik weet is dat, als ze dat willen bestaande kaarten (ex caid 0602)  kunnen upgraden en dan is deze functionaliteit beschikbaar.  

 

Maar er vanuit gaan dat alles blijft werken is niet vanzelfsprekend.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...