Ga naar inhoud


Op zoek naar Joyne alternatief: TV vlaanderen CI specs


Skoopy

Aanbevolen berichten

Nee hoor, heb al jaren een volledig op eigen NL adres geregistreerde TVV kaart. Enige was een uittreksel van de bank en het EMA domiciliërings formulier. Binnen 2 weken had ik beeld (en nog steeds)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij nader inzien is de meerwaarde van zo'n TV-vlaanderen decoder beperkt.   De zenders zitten verspreid over heel wat transponders.   Wat is de kans dat je net 2 programma's wil zien op dezelfde transponder?

Het ding heeft maar 1 aansluiting, als je niet gecodeerde zaken in parallel met TV vlaanderen wil opnemen moet dat met een andere ontvanger.

Dan kan ik evengoed mijn Mutant HD 51 4K blijven gebruiken.

De enige meerwaarde zijn de internet gebonden functies.

 

Vind ik zwak.   Zo kan je niet concurreren tegenover Proximus, Telenet en Orange, met hun proprietary hardware.

aangepast door Skoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik dus..... De providers willen je terugsmijten naar 1973.. Eén kanaal kijken en vooral niet opnemen... Zolang ik een losse kaart heb kan ik vrij opnemen ...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of, en dan bekijk ik het theoretisch: je steekt 2 CI kaarten, met bijhorende abonnement in 1 ontvanger met meerdere Sat ingangen.

In theorie zou dat moeten werken.  Ik denk er niet aan om TV-vlaanderen op deze wijze te belonen voor de restricties...


Bottom line gaan de prijzen omhoog, en voor wie zijn ontvanger niet aan het internet hangt, worden de mogelijkheden dichtgeschroeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de CAID NIET hetzelfde is gaat dat....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Mimisiku zei:

Had de webcare gemaild via Twitter... Meestal hebben die wel de correcte info.... Voor wat het waard is natuurlijk....

Ik heb na contact met de klanten"service" ook de bevestiging gehad dat dit gaat gebeuren. Ik heb er wel even specifiek voor moeten doorvragen want het was in eerste instantie allemaal niet bekend. Na navraag van degene aan de telefoon bleek het vooralsnog te zijn zoals aan de dealers is gecommuniceerd. Ik ben benieuwd wat je via twitter te horen krijgt.

 

aangepast door Thijs-Rallye
Link naar reactie
Delen op andere sites

De einddatum van mijn Joyne CI staat nog steeds op 30/4.  Wat met de belofte tot einde mei?   

Doorstralen misschien wel, maar daar heb ik niets aan zonder decodering...

 

Trouwens ook een zwakke reactie gehad van TV-vlaanderen na het invullen het online document.   Een mail ontvangen met een abonementsvoorstel, en alles aan standaard voorwaarden zoals om het even welke nieuwe klant.

Geen woordje uitleg over de technische verschillen, geen uitleg over de CI die maar 1 kanaal supporteert,.....
Dus TV vlaanderen was enkel geïnteresseerd in de adreslijst?   En daar stopt het verhaal?

 

Een vriend van me heeft een voorstel van Canal Digital met gratis CI kaart ter vervangen van Joyne NL..
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De abonnee is het 'goud'... Ze willen je alleen maar inlijven, de voorwaarden zijn geheel om het even.. Zolang het me mogelijk is zal ik nooit een CI nemen en een losse kaart offeren. Bij Joyne had je vanaf dag 1 geen keus; die leverden uitsluitend een CI module..

De reizigers onder ons zullen wellicht bakzeil halen en töch een gesloten systeem nemen al is het maar dat ze weer TV hebben...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tja

 

wil je kunnen kijken en opnemen tegelijk dan kun je beter een lijntje van Ali expres gebruiken.

 

al die reclame op tv is me geen duur abo waard.

 

van mij mogen ze alles potdicht zetten,geen probleem

inderdaad terug naar de eighties 

 

ze gooien hun eigen ruiten in zo.

lijntje van Ali werkt prima met 1817

 

 

 

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bereikbaarheid van de klantendienst van Tv-vlaanderen is beneden alle peil!
Ik heb gechat: ze hebben me beloofd terug te bellen, niets gehoord.

Ik heb via chat, op de mail knop gedrukt, en een mail gestuurd: niets gehoord

ik heb via een invulformulier een vraag gesteld, enkel een automatische email ontvangen.  Geen antwoord.

Wat zijn jullie ervaringen met bellen:  Ik heb geen zin om eindeloos aan de lijn te hangen en geen antwoorden te krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde hier... Lang wachten en geen fatsoenlijk alternatief. Je krijgt niet eens een vorm van korting. Je wordt gewoon nieuw lid van ze met een minimaal jaarcontract.... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...