Ga naar inhoud


Ruimtevaart


mereltje

Aanbevolen berichten


"278 maal de doorsnee CO2 uitstoot van één persoon over 'n heel jaar wordt even geproduceerd voor de hobby van deze ruimtevaart.

 

Dat hoeft volgens mij niet. Bij waterstofproductie gebruikt men elektrolyse en als men de stroom via zonne-energie en wind energie produceert komt er geen CO2 uitstoot aan te pas.  Of zie ik iets over het hoofd?

Mij lijkt de stelling een beetje erg negatief.

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit genre ruimtereizen is natuurlijk apekool en een volledig onzinnige verspilling en vervuiling.

Tenzij je een platte-aarde-profeet meeneemt, liefst 10, dan zijn we snel van iig die stompzinnigheid af.

Hoewel die dan gaat verkondigen dat de aarde half-bol is, maar dat is al iets minder erg.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Dit genre ruimtereizen is natuurlijk apekool en een volledig onzinnige verspilling en vervuiling.

Tenzij je een platte-aarde-profeet meeneemt, liefst 10, dan zijn we snel van iig die stompzinnigheid af.

Hoewel die dan gaat verkondigen dat de aarde half-bol is, maar dat is al iets minder erg.

Geheel met je eens, terwijl diverse beroepsgroepen bedreigd worden in hun bestaan in verband met milieu vervuiling. Kortom rijkeluis evenement ten koste van de gehele wereld. Hoe rijker het volk, des te meer laksheid ten opzichte van de gehele wereld bevolking !

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...