Ga naar inhoud


voip bellen smartphone


Aanbevolen berichten

Jaren gebruik ik vaste telefoon om Voip te bellen.Voor uitbellen gebruik ik Freecall en om gebeld te worden gebruik in Budgetphone. Omdat mijn Zyxel modem kapot is moet ik overgaan op Experia box V08,maar deze modem ondersteunt geen voip.Op Freecall account heb ik ruim €15,-   tegoed en op Budgethone account €10,-.

 

Ik zit te denken aan een (freecall en) budgetphone app's,om deze op mijn mobiel te downloaden.En hiermee in (en uit)bellen.Heeft iemand hier ervaring mee?

Freecall werkt volgens mij,dat weet ik nog niet 100% zeker,maar de app van budgetphone werkt niet.

 

 

aangepast door sattos
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mizudroid

Werkt op een android "telefoon".

Meer weet ik er niet van.

Bij de betamax/dellmont (met de vele sub-merken) kun je een programmaatje ((app)licatie) downloaden.

En ook cheapconnect heeft zoiets, of ?

En dan is er ook nog bria, alleen voor a* ?

 

Maar een los voip kastje kan ook, een oude fritzbox bv, met ingebouwde dect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattos

OK, het gaat dus om een smartphone.

Waarom gebruik je geen WhatsApp?

 

Kan je zelfs ook beeld bellen. (als je dat wilt).

En is helemaal gratis.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik doe dat dagelijks, bellen met whatsapp naar het buitenland, werkt prima bij mij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is de KPN of andere voor de voip de standaard port gebruiken 5060, die kan je dan niet meer gebruiken, maar bij de  Dellmont/Betamax groep kan je ook poort 6000 gebruiken. Heb ik toen gevraagd en gaat goed.

 

Deze providers vallen er onder,

 

https://www.voipkredi.com/page.php?page=betamax-dellmont

 

Sommige landen zijn gratis voor een aantal dagen daarna moet je betalen. Ze hebben het zo ingewikkeld gemaakt dat je moet uitzoeken welke service voor welk land het voordeligst is en dat moet je naar een tijdje ook nog in de gaten houden omdat het zo weer kan wijzigen. Handige boeven.

 

 

 

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...