Ga naar inhoud


Probleem met settinglijst Hans


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren de settinglijst van Hans via mijn satellietontvanger Giga Blue Quad Plus gedownload.

Dit heeft altijd geweldig gefuncioneerd. Met het binnenhalen van de lijst van 2 augustus geeft de ontvanger geen

favorieten lijst meer. Map is helemaal leeg. Enkel Alles, Satellieten en Provider doet het nog. Ik gebruik de software Openatv 7.

Toestel ook al van nul terug helemaal voorzien van nieuwe software.

Iemand ook dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bug in de lijst?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig heb ik gisteren de lijst van 2 augustus in mijn Gigablue UE 4K gezet met Pure2 6.5 software erop en die doet het goed.

Aan de lijst ligt het in elk geval niet.

 

Ik gebruik altijd Demon editor om de lijst te uploaden maar ik werk onder Linux.

 

Heb je dezelfde problemen met de oude lijst van juli? Probeer anders eens andere software.

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik al jaren dreambox editor 7.2 .Van daaruit kan je direkt de aangepaste lijst naar de box of verschillende boxen sturen.zelfs met IPTV lijsten erin

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijsten van Hans zijn met Dreamset gemaakt en het gebruik daarmee heeft z'n voordeel. Ik vond het plezieriger werken dan Dreambox Edit, maar helaas is er nog geen Dreamset voor een Mac en ik hang m'n ouwe XP niet meer aan internet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, minplus zei:

helaas is er nog geen Dreamset voor een Mac

@minplus dan zou ik toch eens Demon Editor gaan bekijken, die is er ook voor de Mac. https://macupdater.net/app_updates/appinfo/DemonEditor/index.html

 

Top Enigma2 editor

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...