Ga naar inhoud


Gratis TV-kanalen voor LG-tv's


Orgeldandri

Aanbevolen berichten

LG erweitert seine kostenlosen Channels an Smart TVs - 4K Filme

 

 

Automatische vertaling van de bron...

 

LG breidt zijn zenderaanbod op zijn eigen Smart TV's uit. Ook de gebruikersinterface is herzien.
De LG Channels staan in wezen voor een streamingaanbod van de Zuid-Koreanen dat allerlei content van partners bundelt. Zoals de fabrikant meldt, wordt de UI momenteel herzien en worden er meer kanalen geïntegreerd. Van 1.600 zenders stijg je naar maar liefst 1.900 zenders. Het aanbod begint ook in andere landen. Daarom kun je volgens LG nu in totaal 25 markten bereiken. Voorheen waren dat er maar 14.
De LG-zenders zouden niet langer alleen gereserveerd moeten worden voor in-house tv's, maar ook op televisies van de merken Motorola, JVC, Polaroid en Master-G in de race worden gestuurd. Omdat webOS ook voorgeïnstalleerd is als besturingssysteem op die modellen. De nieuwe interface moet de bediening vereenvoudigen en de aanbevelingen uitbreiden. Dit is minder waarschijnlijk altruïsme, maar eerder een poging om de gebruiker aan te moedigen meer te consumeren.
De LG Channels hebben een nieuwe look gekregen.
De nieuwe gebruikersinterface zal in eerste instantie Smart TV's bereiken vanaf webOS 5.0, wat overeenkomt met de modellen uit 2020. Maar LG heeft bevestigd dat televisies met webOS 3.0 tot 4.5 ook achteraf geleverd zullen worden. In sommige Europese landen wil LG ook 100 kanalen van Pluto TV integreren in de LG Channels. Je splitst de regio's niet op, maar het is goed mogelijk dat Duitsland er ook bij is.
De LG-kanalen vieren nieuwkomers
Pluto TV zal het aanbod verrijken met zenders als Pluto TV Action, Masterchef, Pluto TV Cinema, Pluto TV Telenovelas en Pluto TV Anime. Bovendien wordt dankzij de samenwerking met Amagi de muziek- en cultuurhub Qwest TV vanaf eind 2021 gelanceerd - ook in Duitsland. Dus als je de LG Channels actief gebruikt, kun je uitkijken naar een make-over en veel nieuwe content.

aangepast door Orgeldandri
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een LG TV , en ik woon in België !!

Ook voor België ?? En zouden die zenders GRATIS zijn ?? Eens effe uitsnuffelen !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een samsung 4K en daar zitten ook gratis zenders o.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@bellejt

Ik heb ook een Samsung 4K TV, bedoel je TV PLUS? Waarmee je Euronews en een paar andere buitenlandse zenders kunt ontvangen, ik heb er eens naar gekeken, maar het zijn zeker geen HD zenders, bijna SD zenders, want de kwaliteit van de zenders is niet echt super te noemen, dan kijk ik nog liever via mijn allernieuwste V7 decoder van Proximus, daarmee ontvang ik alle HD zenders in een ongeziene UHD kwaliteit via de android software alsof je de zenders via satelliet zou ontvangen een ongeziene superieure beeldkwaliteit met de laatste nieuwe decoder van Proximus, ik zou het iedereen aanraden.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat hier niet over Samsung maar om LG tvs.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, astro iris zei:

Waar vind ik in het menu van mijn LG tv deze gratis kanalen?

Bij de apps kijken , anders zou ik het helaas ook niet weten 😟

 

Enneuh , sinds vandaag doet de VTMGO app het op mijne LG TV 🥳👌

BTW: Die scancode op de foto doet het niet , want ik heb die natuurlijk veranderd 😎

1 Minpunt , ik kan de ondertiteling niet vergroten !! Maar ach , da's niet erg !!

 

WP_20210822_14_33_28_Pro.jpg

WP_20210822_14_35_23_Pro.jpg

WP_20210822_14_36_12_Pro.jpg

WP_20210822_14_37_28_Pro.jpg

 

WP_20210822_16_46_35_Pro.jpg

WP_20210822_16_47_56_Pro.jpg

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

Dat alles vind ik niet terug tussen de app's.

Er staat wel een hoop , veel Russisch , maar daar hebben de meeste geen fluit aan !!

Ik heb vele apps al eens gecheckt , je moet ze gelukkig niet eerst downloaden !!

Ik zal anders LG eens contacteren , vragen staat vrij (hoop ik) !! 😉

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, astro iris zei:

Die VTM Go app staat er niet in, misschien is de tv te oud (2014)

Misschien even checken of er een firmware update voor jouw TV beschikbaar is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, astro iris zei:

Die VTM Go app staat er niet in, misschien is de tv te oud (2014)

https://customerservice.vtmgo.be/hc/nl/articles/360001282178-Kan-ik-VTM-GO-bekijken-op-een-televisietoestel-

ivm LG TV's Staat het nog niet vermeld , maar vermoedelijk vanaf 2017 & later !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, cookie monster zei:

https://customerservice.vtmgo.be/hc/nl/articles/360001282178-Kan-ik-VTM-GO-bekijken-op-een-televisietoestel-

ivm LG TV's Staat het nog niet vermeld , maar vermoedelijk vanaf 2017 & later !!

Op welke WebOs versie draait jouw tv?

 

Ik draai sedert een kleine 2 weken op WebOs 5.60.20.

Geen VTM Go te vinden.

 

aangepast door Orgeldandri
Aanvullende informatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...